  • 281. Data: 2011-10-17 12:24:52
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: Robson <r...@...pl>

    > To nie są twoje dzieci ani nie ty jesteś w parze z innym gejem, więc tak
    > naprawdę nie powinieneś się wtrącać w sprawy cudze obyczajowe. O ile
    > dziecko nie bedzie krzywdzone to nie powinieneś komuś zakazywać czegoś
    > na co ma ochotę.

    Nastepnym twoim krokiem bedzie zezwolenie na adopcje przez pare juhas i
    jego owiecka... wszak dziecku krzywda sie nie dzieje, nie wtracaj sie w
    cudze obyczaje...

  • 282. Data: 2011-10-17 13:36:11
    Temat: Odp: Wyborcy ...
    Od: "Jatam34c" <y...@u...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > poziomie itd. Skąd do kurwy nędzy państwo ma na to brać jak nie z
    > podatków.

    Eeee tam. Od takiej kurwy jak ty

    > po chuj setki tysięcy ludzi w Polsce
    >
    > To po chuj kupowali?
    > Odpowiem. Bo w Polsce mieszkają debile.

    Eeee tam, w Polsce mieszkają chuje i kurwy - tacy jak ty.

  • 283. Data: 2011-10-17 13:42:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.10.2011 14:24, Robson pisze:

    > Nastepnym twoim krokiem bedzie zezwolenie na adopcje przez pare juhas i
    > jego owiecka... wszak dziecku krzywda sie nie dzieje, nie wtracaj sie w
    > cudze obyczaje...

    No, skoro uważasz, że masz poziom umysłowy równy owcy...

  • 284. Data: 2011-10-17 13:44:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.10.2011 22:25, Marek Dyjor pisze:

    > a kiedy możemy uznac, że człowiek umarł? gdy zacznie sie już rozkłądać?
    > zakłądam że pobierania narządów też chcesz zakazać, bo zwykle zabijamy w
    > tym celu "żywego" człowieka.

    Gorzej - są takie oszołomy które uważają, że taki nieboszczyk będzie "w
    niebie" niekompletny, jak coś mu się wytnie...

    Czyli może być miazga, ale nawet komóreczki zabrać nie wolno!

    Co mi, swoją szosą, przypomina wizję zmarłych z Żukosoczka :D

  • 285. Data: 2011-10-17 13:46:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.10.2011 16:24, Marek K pisze:
    > W dniu 2011-10-15 15:38, Andrzej Lawa pisze:
    >
    > Drogi trollu, czy mógłbyś przyhamować nieco z chamstwem?

    A co ci się konkretnie nie podoba, serdeńko? Bo coś ci się maksymalnie
    "omskło" czy cięciu cytatów.

  • 286. Data: 2011-10-17 14:28:06
    Od: Marek K <m...@W...pl>

    W dniu 2011-10-17 15:46, Andrzej Lawa pisze:

    > A co ci się konkretnie nie podoba, serdeńko? Bo coś ci się maksymalnie
    > "omskło" czy cięciu cytatów.

    Jak sobie szanowny Troll życzy:

    > Dziadu, niepotrafiący nawet poprawnie cytować czy polskich znaków
    > kodować

    > A elektron widziałeś, głąbie?

    > Nie musisz się podpisywać w środku wypowiedzi, drogi Betonie.

    > Nudownalej? To jakaś pochodna klusek czy po prostu nudne budowle?

    > Twoim drugim imieniu? Jasne.

    Marek

  • 287. Data: 2011-10-17 15:34:17
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Robson" <r...@...pl> wrote in message news:j7h6qi$ths$2@news.onet.pl...

    > Nastepnym twoim krokiem bedzie zezwolenie na adopcje przez pare juhas i
    > jego owiecka... wszak dziecku krzywda sie nie dzieje, nie wtracaj sie w
    > cudze obyczaje...

    Nie zabraniaj nikomu czegoś co ciebie nie dotyczy. Jeżeli para gejów chce
    wziąć ślub to powinna mieć taką możliwość na równi z parami hetero.
    Dzieci adoptowane przez gejów będą się chowały lepiej niż w domach dziecka,
    gdzie przeważnie wyrastają na margines społeczny.
    Lezby mają o tyle lepiej, że mogą sobie urodzić.

  • 288. Data: 2011-10-17 16:06:18
    Od: "William Bonawentura" <w...@o...pl>

    Użytkownik "kiki" napisał w wiadomości grup

    > Dzieci adoptowane przez gejów będą się chowały lepiej niż w domach
    > dziecka,

    Parę tygodni temu w "postępowej" Australii musiano odebrać dwóm lesbijkom
    chłopczyka bo okazało się, że w domu przebierały go za dziewczynkę. Jak
    sądzisz, jak będą zabawiać się twoim synem dwaj homoseksualiści, gdy
    zginiesz z żoną z wypadku a oni adoptują twoje dziecko ?

  • 289. Data: 2011-10-17 17:24:33
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "William Bonawentura" <w...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > sądzisz, jak będą zabawiać się twoim synem dwaj homoseksualiści, gdy
    > zginiesz z żoną z wypadku a oni adoptują twoje dziecko ?

    Ale to jeden z nielicznych przypadków. Ojcowie też gwałcą dzieci (chłopców
    lub dziewczynki w ramach preferencji) ale nikt po zapłodnieniu matki nie
    izoluje profilaktycznie ojców na całe dzieciństwo.
    Zdecydowanie para gejów zainwestuje w dziecko i pośle do szkół jak należy. W
    domach dziecka są wieksze patologie, włącznie z gwałceniem podopiecznych
    przez wychowawców i młodszych przez starszych. czy w związku z tym zamknąć
    domy dziecka, a dzieci uśmiercić?

  • 290. Data: 2011-10-17 21:23:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 17 Oct 2011 18:06:18 +0200, William Bonawentura napisał(a):

    > Parę tygodni temu w "postępowej" Australii musiano odebrać dwóm lesbijkom
    > chłopczyka bo okazało się, że w domu przebierały go za dziewczynkę.

    Znam podobna historie z Polski, tylko para hetero (mąż i zona). Znaczy
    heterykom zabrać dzieci, tak?

    --
    _______/ /_ GG: 3524356