  • 31. Data: 2011-10-11 02:05:58
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "Tornad" <w...@a...com>

    Ciach (slowka)

> [...]

    > Chyba tylko z wrodzonego debilizmu. Z tego samego debilizmu jak w Polsce

    > ludzie na co dzień wodziankę z drewnianych misek jedli, bo kasza była od

    > święta, oni uczyli dzieci pisać i matematyki w szkołach powszechnych.

    > Odkrywali i zdobywali nowe lądy, mieli kolonie. Że co, że Polska ma

    > niekorzystne położenie. Niemcy mieli kolonie a dwa dni krócej wtedy się do

    > nich płynęło. Co to są dwa dni jak trzeba płynąć trzy miesiące. Teraz pomimo

    > tego że mają w miarę zrównoważone bilansy płatnicze w eksporcie i imporcie
    też

> [...]

    > Mercedesy i Rollsy, o samolotach z litości nie wspomnę. Tworzą nowe

    > technologie. Do tego ci debile jak się nie nadają do roboty na wielkich tego

    > Świata to sami idą na wygnanie. Wynajmują wtedy nory na jakiejś Majorce i tam

    > egzystują aż z późnej starości nie umrą. Ty się facet xxx dolnij w łeb i

    > zacznij myśleć. Myślenie nie boli, chociaż w stanie w jakim się twój mózg

    > znajduje nie idź na całość od razu, bo możesz nie przeżyć. Trenuj. Zacznij od

    > 2 minut dziennie. Po miesiącu możesz próbować podnieść poprzeczkę do 5 minut.

    > I łby od śledzi jedz. Żydzi mówią że pomaga.

    Skoro o starszych braciach w wierze wspomniales to polecam stronke
    http://marucha.wordpress.com/2011/10/10/program-elim
    inacji-polakow/#mor
    Co o tym sadzisz?
    PS. Dziwi mnie, ze uzywasz slow uwazanych powszechnie za wulgarne i Ci to
    przechodzi. Ja napisalem to pod Twoim tekstem i mi automatyczny chyba operator
    nie przepuscil. Musialem wyiksowac. Masz jakies niezle chody na niusach...
    Pzdr
    Tornad

  • 32. Data: 2011-10-11 06:38:43
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "nacocito" <n...@c...to> napisał w wiadomości
    > "Po spotkaniu premiera otoczyli mieszkańcy. Jeden pytał, czy jeśli PO
    > wygra wybory, wprowadzi podatek katastralny. - Nie planujemy - powiedział
    > premier. - Na 100 proc.? - dopytywał mężczyzna. - Na 100 - odpowiedział
    > Tusk. "

    Ależ on nie skłamał mówiąc że nie planują. Nie planują, bo już dawno jest
    zaplanowany i trwają pracę nad jego wdrażaniem. Wejdzie gdy tylko zostaną
    zinwentaryzowane wszystkie gminy w Polsce. Zobacz sobie na www.geoportal.pl
    jak idą prace w inwentaryzacji.

    Marek

  • 33. Data: 2011-10-11 06:40:27
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Błąd.
    Miało być www.geoportal.gov.pl

  • 34. Data: 2011-10-11 06:59:19
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    >Pisz jak jest, że to Ciebie dotknie.

    A nie napisałem? Przeczytaj jeszcze raz.

    > Jest pojęcie wartości odtworzeniowej w budownictwie. W tej
    > chwili jest to 3% rocznie. Nie znam się na tym ale wychodzi że w
    > budownictwie
    > pełna amortyzacja trwa 33 lata.

    To teraz policz sobie ile podatku zapłacisz przez 33 lata od pierwszego roku
    zamieszkania.
    Załóżmy, że zbudujesz dom za 500tys zł. Za okres 33 lat suma podatków
    wyniesie 105tys zł.
    Po 33 latach pasowało by już przeprowadzić jakiś poważniejszy remont co nie?
    Zamiast mieć
    kasę na remont będziesz musiał sprzedać ruderę bo kasę zabrał rząd.

    > Podatki nie mogą być wyższe niż ludzie będą
    > mogli zapłacić. A że w Polsce są relatywnie wyższe niż w Austrii. Może
    > dlatego
    > że więcej importujemy niż eksportujemy.

    I w taki oto sposób tłumaczysz sobie że sytuacja w naszym kraju jest
    normalna.

    > Potrafisz w logiczny sposób wyjaśnić po chuj setki tysięcy ludzi w Polsce
    > wykupiły spółdzielcze mieszkania? Spółdzielcze można tak samo sprzedać jak
    > wykupione.

    Można za parę stówek założyć sobie księgę wieczystą i już właściciel ma
    drogę do kredytu hipotecznego otwartą.
    Można założyć wspólnotę.
    Ze spółdzielczego można wyeksmitować, a z własnośniowego z hipoteką nie.
    Mając spółdzielcze mieszkanie masz tylko mieszkanie a własnościowe z księga
    wieczystą to mieszkanie z kawałem grunt pod i przed blokiem oraz kawałek
    dachu. Może się zdarzyć że ten grunt to twoje miejsce parkingowe.

    Marek

  • 35. Data: 2011-10-11 07:15:51
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > W Niemczech, Francji, Anglii średnio 80% ludzi mieszka w wynajmowanych
    > mieszkaniach i domach. Dlaczego oni nie chcą mieć własnych domów i
    > mieszkań?

    Jeżeli nie chcesz mieć swojego mieszkania czy domu, tak jak ci Anglicy to
    sobie TY nie miej.
    Jakim prawem zabraniasz mieć innym? Zazdrość?
    Chyba nie. Wydaje mi się że uważasz że naród trzeba za ryj trzymać i nie
    pozwalać na posiadanie więcej niż samochód, garnitur do pracy i krawat? Jak
    kto chce to ma. Tobie gówno do tego. Masz aspiracje do bycia Żydem
    posiadającym kamienice czynszowe.

    Marek

  • 36. Data: 2011-10-11 07:52:14
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "Skimir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Im właśnie o to chodzi.

    bez przesad :(

    pozdr
    p.

  • 37. Data: 2011-10-11 07:52:42
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

    > "wolim" <n...@t...pl> wrote in message
    >
    > To się źle skończy. Historia zatoczy koło.
    > http://pl.wikiquote.org/wiki/Szubienica

    :))))

    p.

  • 38. Data: 2011-10-11 07:59:44
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Skimir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Im właśnie o to chodzi.

    oczywiscie ze nie - im dłużej siedzą przy żłobie tym wiecej sie nachapią.
    Dymy moga prowokowac wtedy gdy naród bedzie chcial ich pogonić -wtedy jakas
    wojenka polsko-polska moze byc przydatna by odwrócić uwage....

    b.

  • 39. Data: 2011-10-11 10:13:00
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

> [...]
    > wieczystą to mieszkanie z kawałem grunt pod i przed blokiem oraz kawałek
    > dachu. Może się zdarzyć że ten grunt to twoje miejsce parkingowe.

    To może Ty policzysz ile razy można mieć świetne wakacje nie budując domu.
    Policz też ile mniej musi pracować ktoś kto nie ma zapędów na posiadanie
    bezużytecznej rzeczy jaką jest dom z działką. Bezużytecznej bo koszt związany
    z jej posiadaniem jest tak wysoki że trzeba pracować nie 8 a 12 godzin
    dziennie. W efekcie korzysta się w dużym domu z dwóch miejsc. Sracza i jednego
    z mniejszych pomieszczeń w którym stoi łóżko o powierzchni 4m2. Koszt
    posiadania domu to nie tylko podatek katastralny. To spłata złodziejskiego
    kredytu. Dlaczego nie drzesz papy że weźmiesz 200 tysięcy a oddasz 400. To o
    sto tysięcy więcej niż podatek przez 30 lat. Dolicz koszt dwóch samochodów. W
    mieście rodzina może opękać przemieszczanie się jednym. Mało jest domów
    jednorodzinnych w centrach miast. Większość teraz buduje się daleko od nich.
    Codziennie zamiast 10 kilometrów trzeba przejechać 40. to albo 1 litr paliwa
    albo 4 litry. W pierwszym przypadku to niecałe 40 tysięcy przez trzydzieści
    lat w drugim 150 tysięcy w tym samym czasie. Jak już na to wszystko zarobisz
    to w wieku sześdziesięciu lat dostaniesz zawału albo wylewu bo będziesz ponad
    miarę wyeksploatowany i cie zakopią. Startujesz w wyścigu o bycie najbogatszym
    na cmentarzu? W Polsce nie wygrasz. Nikt nie pobije jednego łódzkiego
    fabrykanta. Ma na cmentarzu grób wielkości sporej kamienicy. Ze`spółdzielczego
    można wyeksmitować. Tak ale tylko w szczególnym przypadku. Za to komornik nie
    wejdzie w nim na hipotekę, jak się spali to dostaniesz inne, tak samo przy
    wynajmowanym.

  • 40. Data: 2011-10-11 10:40:03
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

> [...]
    > wejdzie w nim na hipotekę, jak się spali to dostaniesz inne, tak samo przy

    Kogutek, nie stać Cie i dorabiasz ideologię.

    Może Ty policzysz... dla mnie widok WŁASNYCH dzieci bawiących się
    z uśmiechami na ustach... we WŁASNYM ogródku, w niezasikanej przez psy
    i koty WAŁSNEJ piaskownicy... bezcenny - tak samo poranna kawa pita
    z żonką siedząc na ganku / werandzie... i masa innych drobiazgów, które sprawia,
    że życie jest po prostu fajne.

    A z tą opłacalnością... to jakbym mógł za 2000zł wynająć taki dom z ogrodem,
    to może bym się zastanawiał - ale wynajęcie takiego domu pod Warszawą
    (bo w samej Warszawie to w ogole abstrakcja) to jakies min. 4000zł.
    Rocznie: 48.000zł - po 10 latach 480.000zł - no faktycznie świetny interes.