  • 11. Data: 2013-11-26 20:46:58
    Temat: Re: Wygrzewanie podłogówki.
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 listopada 2013 20:30:48 UTC+1 użytkownik Irek N. napisał:

    > Daj chwile, jutro hydraulik ma się wykazać w temacie. Zobaczymy co będzie.

    Nie ma pospiechu - on mi lezy w pudelku od 3 lat nieuzywany. Jak sie
    nie zdecydujesz to go na allegro pewnie wystawie:) Tez go uzywalem do
    wygrzewania wylewek u siebie w domu :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2013-11-26 23:47:33
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Widzę, że niezły bajzel cenowy jest w tej branży. :)
    http://allegro.pl/euroster-1100m-sterownik-zaworu-tr
    ojdroznego-i3718657958.html

    Zastanawiam się, czy nie podpiąć kotłowni do sterownika budynku.
    Zobaczymy co projektanci kotłowni wymyślą.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 13. Data: 2013-11-28 10:21:48
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 listopada 2013 23:47:33 UTC+1 użytkownik Irek N. napisał:
    > Widzę, że niezły bajzel cenowy jest w tej branży. :)
    >
    > http://allegro.pl/euroster-1100m-sterownik-zaworu-tr
    ojdroznego-i3718657958.html

    Owszem - te sterowniki sa pod wieloma markami, wygladaja identycznie, a
    roznia sie tylko logiem :-)

    > Zastanawiam się, czy nie podpiąć kotłowni do sterownika budynku.
    > Zobaczymy co projektanci kotłowni wymyślą.

    Jakby co pisz priv, u mnie to lezy i chetnie sie pozbede ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.