  • Data: 2011-01-30 10:23:16
    Temat: Wykoanie obrzeża kanału-garaż
    Od: "Stolat" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robią się kafle w garażu i muszę jakoś obrzeże kanału wykończyć.
    W garażu na podłodze jastrych cementowy.
    NA kanale będą leżeć dechy lub coś podobnego mam kilka pomysłów, może coś
    doradzicie?
    - kątownik z nierdzewki
    - kątownik stalowy
    - paski blachy pocięte i zespawane
    - wyłożenie krawędzi płytkami gresowymi.

    W obrzeżu będzie wycinana wnęka, jaki wymiar proponujecie?
    Wysokość to tak celuje gdzieś miedzy 30-40mm, ale jak szeroko?

    Szukam optymalnego rozwiązania bo według mnie najlepiej kątownik z
    nierdzewki np. xx (głębokość x szerokość x grubość), ale to wyjdzie
    drogo....

    Pozdrawiam
    Michał