  • 11. Data: 2010-09-07 19:02:30
    Temat: Re: Wylewki
    Od: "SP2GUB" <s...@e...com.pl>

    news:op.viln7grl1cvm6g@linux-rj.dom...
    Dnia 05-09-2010 o 22:34:25 SP2GUB <s...@e...com.pl> napisał(a):

    > Witam,
    > Na czwartek planuje wykonanie wylewek ca 150 m2 (potem zaraz mieszkam).
    > Wykonawca poleca zakupienie tworzywa sztucznego, dodawanego do zaprawy,
    > zamiast siatki stalowej uk3adanej na posadzkach. Czy stosowaa tworzywo na
    > ca3o?a posadzki czy tylko tam gdzie jest ogrzewanie pod3ogowe?
    Tam gdzie podłogówka daj koniecznie siatkę i włókno także, pamietaj aby dać
    siatke na rurki, wtedy bedzie miałą prawidłowe otulenie betonem i będzie
    trzymać.
    Na siatkę daj parę desek aby było po czym chodzić i siatki bedą sie
    trzymały
    (powinny być powiązane).

    > (Piasek ma byc wi?lany bo inaczej nie robi?, mo?e bedzie z Nogatu - 24
    > tony).

    Ja bym zapytał wykonawcę i kupił normalny z odkrywki, bo wislany
    może mieć za dużo zanieczyszczeń, a wylewka tak robiona (na sucho) juz jest
    słaba a jak bedzie marny piasek to bedzie tragedia.

    > Dla informacji:
    > Planowana wylewka 5 cm , u3o?ony styropian 10 cm,
    Za cienka popeka ci, tu trzeba dac wszedzie siatki i dobry piasek.

    --
    Pozdr
    JanuszK

    Witam,
    Przywieźli dzisiaj, 18 ton bo duze auto sie zepsuło. Jest OK. Wygląda
    ładnie, jak płukany, czysty. Brakujące 5 to na tel przywiozą w każdej
    chwili. 18 ton - 600 zł z transportem.
    Jutro cement i pozostałe dodatki.
    Który s z kolegów pisał, żeby zbrojenie - siatkę dawać tam gdzie jest
    ogzreanie podłogowe a "moi" fachowcy mówią, że nie, tylko włókno sztczne, bo
    siatka i tak opadnie i będzie leżałą na alupexach.
    Kupie trochę siatki i położe sie tam gdzie nie ma ogrzewania w podłodze.
    Jurek

  • 12. Data: 2010-09-08 12:32:58
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 07-09-2010 o 21:02:30 SP2GUB <s...@e...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > sztczne, bo
    > siatka i tak opadnie i będzie leżałą na alupexach.
    Ale masz 'fachofców', a gdzie ma leżeć siatka? na górze? czy oni zgłupieli,
    oczywiście że ma być na aluplexach, i tam otulona betonem cokolwiek da,
    zmocni wylewkę, bo pamietaj że styropian nie jest sztywny tylko się ugina
    pod obciążeniem, po to jest ta siatka żeby pod ciężką szafą wylewka ci nie
    pękłą.
    i ma być na aluplexach, nigdzie indziej.

    > Kupie trochę siatki i położe sie tam gdzie nie ma ogrzewania w podłodze.
    Połóż wszędzie, na siatce nie warto oszczędzać.

    --
    Pozdr
    JanuszK