  • 1. Data: 2011-10-23 10:27:46
    Temat: Wyszukiwacz kabli miedzianych pod tynkiem.
    Od: "Leolek" <t...@o...pl>

    Witam.
    Gdzie można kupić lub wypożyczyć wyszukiwacz kabli miedzianych
    pod tynkiem, NIE bedących pod napięciem. Cena max 100 zł.
    Jeżeli ktoś używa taki i jest zadowolony, proszę o info.

  • 2. Data: 2011-10-23 11:15:04
    Temat: Re: Wyszukiwacz kabli miedzianych pod tynkiem.
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Leolek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam.
    > Gdzie można kupić lub wypożyczyć wyszukiwacz kabli miedzianych
    > pod tynkiem, NIE bedących pod napięciem. Cena max 100 zł.
    > Jeżeli ktoś używa taki i jest zadowolony, proszę o info.
    Allegro
    SJS

  • 3. Data: 2011-10-24 18:55:22
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Obawiam się, że w tej cenie niestety nic nie kupisz.
    Jeżeli kable mają jakiś koniec dostępny, to podłącz napięcie (jak się
    boisz jakichś sensacji, to przez żarówkę) i szukaj wykrywaczem przewodów
    pod napięciem.
    Jacek

  • 4. Data: 2011-10-24 23:02:09
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-10-24 20:55, Jacek pisze:
    > Obawiam się, że w tej cenie niestety nic nie kupisz.

    Jakiś czas temu kupiłem dosyć ciekawy wykrywacz w Netto.
    Ceny nie pamiętam (~50 PLN ?)
    Ma funkcję autokalibracji, wykrywa dosyć głęboko druty zbrojeniowe
    w belce, przewody pod napięciem i stelaż drewniany w karton-gipsach :-)

    Pzdr

    JKK