  • 1. Data: 2010-08-12 18:51:35
    Temat: Z cyklu - jak pozbyć się?
    Od: "jan" <andrzejsanUSUŃ_TO@op.pl>

    Naszedł etap prac wykończeniowych i naszły mnie wątpliwości: jak pozbyć się
    sensownie resztek klejów, farb, (rozrobionych), a przede wszystkim
    pozostałości po myciu narzędzi do klejenia, fugowania. itp.
    Jak radzicie sobie?
    Pozdrawiam.
    Andrzej

  • 2. Data: 2010-08-14 13:38:24
    Temat: Re: Z cyklu - jak pozbyć się?
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 12 Sie, 20:51, "jan" <andrzejsanUSUŃ_...@op.pl> wrote:
> [...]
    > sensownie resztek klejów, farb, (rozrobionych), a przede wszystkim
    > pozostałości po myciu narzędzi do klejenia, fugowania. itp.

    Robimy ekologiczną utylizację : wywozimy to do lasu !!!

  • 3. Data: 2010-08-14 23:29:23
    Od: ptoki <s...@g...com>

> [...]
    > sensownie resztek klejów, farb, (rozrobionych), a przede wszystkim
    > pozostałości po myciu narzędzi do klejenia, fugowania. itp.

    Zapytalem na forum stolarskim.
    Moze ktos doradzi:
    http://www.e-manta.eu/forum/viewtopic.php?p=44474#44
    474

    Ale znajac zycie takie niewielkie ilosci koncza zycie w piecu.

    A co do resztek "mineralnych" to znakomicie sie nadaja do zrobienia
    fundamentu pod jakas sciezke czy posadzke w tym takim drewnianym domku
    (nie pamietam nazwy)...

    --
    Lukasz Sczygiel