  • 1. Data: 2010-08-12 11:52:40
    Temat: kuchnia + gaz - bez komina wentylacyjnego -da sie ?
    Od: "Mirek" <...@...pl>

    Witam grupowiczów,

    Chciałbym zaadoptowac stary garaż na kuchnie ( zamurowanie bramy i
    wybicie drzwi od strony domu ).
    Max wysokość pomieszczenia jaką mogę tam osiągnąć to 2,1 metra.
    Chciałbym używać tam kuchenki gazowej.
    Niestety nei mam w tym pomieszczeniu mozliwosci podpiecia do zadnego
    komina wentylacyjnego.

    W związku z tym mam następujące pytania :

    1) czym grozi uzywanie kuchenki gazowej w takim pomieszczeniu ( spaliny,
    wilgoc )
    2) czy mozna zmiejszyc jakos ujemne skutki uzywania kuchenki z pkt 1 ?
    3) czy można bez komina wentylacyjnego zastosować jakies "alternatywne
    rozwiązanie" ?

    Pozdrawiam serdecznie

    mIrek

  • 2. Data: 2010-08-12 15:40:46
    Temat: Re: kuchnia + gaz - bez komina wentylacyjnego -da sie ?
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    dać się wszystko da... :P

    O ile zależy Ci na zdrowiu.

    Każde pomieszcznie powinno mieć wentylację.
    Tym bardziej kuchnia !

    Przebij się chociażby przez ścianę.

    Albo mechaniczna wentylacja, która będzie przepompowywać
    powietrze gdzieś "na zewnątrz"

    Komfort swieżego powietrza / braku grzyba ...
    ... + zdrowie - bezcenne.

    Nie wspominająć o zagrożeniach typu zbieranie się
    gazu w razie jakieś nieszczelności....

    Aleksander.

  • 3. Data: 2010-08-12 18:42:26
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Jak chcesz robić legalnie- nikt(kominiarz, kierbud, gazownia) się na to nie zgodzi.
    Dla własnego dobra i bezpieczeństwa zrób.