  • 11. Data: 2010-06-20 11:21:39
    Temat: Re: Z czego składa się strop drewniany?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości
    news:hvkgq2$1pji$1@news2.ipartners.pl...
> [...]

    To tym bardziej bzdury pisałes
    Kupujacy placi za to za co sie umowil i nie maja tu znaczenia żadne normy
    dotyczace przenikalności cieplnej.

    Kris

  • 12. Data: 2010-06-20 13:07:37
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To tym bardziej bzdury pisałes
    > Kupujacy placi za to za co sie umowil i nie maja tu znaczenia żadne normy
    > dotyczace przenikalności cieplnej.

    Mają. Dom, który nie spełnia wymogów technicznych nie zostanie odebrany i ma
    zwyczajną wadę prawną.

  • 13. Data: 2010-06-20 17:53:54
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Mają. Dom, który nie spełnia wymogów technicznych nie zostanie odebrany i ma
    zwyczajną wadę prawną.

    no to sprzedawca (budowlaniec) sprzedaje SWÓJ dom z wadą (czy prawną
    to bym dyskutował)... no i co nie może... ? :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 14. Data: 2010-06-20 18:21:39
    Od: M <M...@o...pl>

    s_13 pisze:

    > no to sprzedawca (budowlaniec) sprzedaje SWÓJ dom z wadą (czy prawną
    > to bym dyskutował)... no i co nie może... ? :-)

    Jeśli ta wada nie jest wpisana w umowę (albo w umowie jest napisane, że
    nie posiada wad) to masz roszczenie do sprzedawcy.

    M.

  • 15. Data: 2010-06-20 20:20:50
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Mają. Dom, który nie spełnia wymogów technicznych nie zostanie odebrany

    HaHaHa. Wiesz jak wyglądają odbiory domow?

    >i ma zwyczajną wadę prawną.

    A jak ktoś kupi dom w stanie surowym otwartym to tez powinien się okien i
    ocieplenia domagaćod sprzedającego domagać?

    Kris

  • 16. Data: 2010-06-20 20:32:14
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli ta wada nie jest wpisana w umowę (albo w umowie jest napisane, że
    > nie posiada wad) to masz roszczenie do sprzedawcy.

    Co wy tu za cuda wypisujeciie w prostej sprawie. Sprzedawca sprzedaje dom
    bez wełny na stropie i ma do tego prawo. Z welna chce drożej co oczywiste.
    Samochód tez mam prawo sprzedać bez kół np.

  • 17. Data: 2010-06-20 20:50:44
    Od: M <M...@o...pl>

    Kris pisze:

> [...]
    > oczywiste.
    > Samochód tez mam prawo sprzedać bez kół np.

    Gorzej jak w umowie napisałeś, że samochód jest sprawny i ma koła.
    Nie wiemy jak umówiły się strony, więc dalsza gadka to gdybanina. Idąc
    twoim tokiem rozumowania to bez dachu też może sprzedać, bez parteru i
    fundamentów też może - w końcu mamy swobodę zawierania umów. :-)

    EOT.

    M.

  • 18. Data: 2010-06-20 20:55:11
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Nie wiemy jak umówiły się strony, więc dalsza gadka to gdybanina. Idąc
    > twoim tokiem rozumowania to bez dachu też może sprzedać, bez parteru i
    > fundamentów też może - w końcu mamy swobodę zawierania umów. :-)

    A mało to takich transakcji jest. Przeciez nie sprzedaje sie tylko gotowych
    domów.

  • 19. Data: 2010-06-21 06:48:19
    Od: mk <m...@g...com>

    On 20 Cze, 21:50, M <M...@o...pl> wrote:
    > Nie wiemy jak umówiły się strony,

    ZTCW to w umowie jest zapis, że dom ma mieć strop drewniany. I to
    wszystko. Nie ma mowy o tym, z czego ma się on składać.
    Pzdr

  • 20. Data: 2010-06-21 08:12:12
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 20 Cze, 21:50, M <M...@o...pl> wrote:
    > Nie wiemy jak umówiły się strony,

    >ZTCW to w umowie jest zapis, że dom ma mieć strop drewniany. I to
    >wszystko. Nie ma mowy o tym, z czego ma się on składać.

    A masz coś w umowie o ociepleniu?. Jeli jest że strop ocieplony watą to
    wełna ma byc i tyle. Jesli nivc nie ma io ociepleniu to musisz płacic za
    wate