  • 1. Data: 2010-10-18 08:28:14
    Temat: Za ciężki kontener - czy to możliwe?
    Od: Tomek Korzycki <T...@w...pl>

    Witam,

    Trochę brak mi doświadczenia w tym temacie i nie chce przedobrzyć :)

    Otóż zamówiłem kontener na gruz - zwykły stalowy 7m3. Chce nim wywieźć
    stare płyty chodnikowe i inne elementy betonowe po remoncie. Część z
    nich jest zbrojona i naprawdę ciężka. Wymyśliłem sobie, aby do kontenera
    nie wrzucać tego byle jak, tylko ładnie wszystko ułożyć w stosy.
    Objętościowo super - wszystko mi weszło, ale boję się o wagę tego...

    Zakładając, że nie przekraczam burt kontenera, czy jest możliwe, że
    auto, które to odbiera nie będzie potrafiło takiego kontenera podnieść?
    Czy ktoś miał taką sytuację?

    Przyznam, że w jakiej sytuacji opróżnianie kontenera byłoby koszmarne...

    Tomek

  • 2. Data: 2010-10-18 08:37:18
    Temat: Re: Za ciężki kontener - czy to możliwe?
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Otóż zamówiłem kontener na gruz - zwykły stalowy 7m3.
    > Czy ktoś miał taką sytuację?

    tak miałem... i zapytałem właściciela kontenera, czy będzie z tym
    problem... :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2010-10-18 08:42:20
    Od: Tomek Korzycki <T...@w...pl>

    W dniu 2010-10-18 10:37, s_13 pisze:

    > tak miałem... i zapytałem właściciela kontenera, czy będzie z tym
    > problem... :-)

    i co powiedział? :) Ja dzwoniłem do swojego i generalnie nic konkretnego
    nie doradził...

    Tomek

  • 4. Data: 2010-10-18 08:46:47
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    taki kontener ma po to takie burty zeby nie mozna bylo zaladoweac wiecej niz
    da sie podniesc.
    ja u siebie gorowaty kontener - bez problemu pojechal.

  • 5. Data: 2010-10-18 09:26:06
    Od: "K.Z." <b...@z...com.pl>

    > taki kontener ma po to takie burty zeby nie mozna bylo zaladoweac wiecej
    > niz da sie podniesc.
    > ja u siebie gorowaty kontener - bez problemu pojechal.

    W moim przypadku te burty były za niskie więc zastawiłem czym się dało i
    weszło prawie 2 razy więcej :)
    Ładowałem piach i gruz budowlany.
    Gość podjechał, zaczepił i ani drgnęło :)
    Musiał przyjechać traktor z przyczepą i połowę przeładowali ręcznie, ale i
    tak wyszło mi taniej niż 2 kontenery.

  • 6. Data: 2010-10-18 10:10:48
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    Użytkownik "K.Z." <b...@z...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Gość podjechał, zaczepił i ani drgnęło :)
    > Musiał przyjechać traktor z przyczepą i połowę przeładowali ręcznie, ale i

    rotfl:)
    no coz nie dziw sie:))))))))
    wlasnie celowo sa za niskie;)
    do makulatury natpomiast sa takie zajebiaszcze ze jak wpadniesz to nie
    wyjdziesz:D

  • 7. Data: 2010-10-18 10:12:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Gość podjechał, zaczepił i ani drgnęło :)
    > Musiał przyjechać traktor z przyczepą i połowę przeładowali ręcznie, ale i

    I dziwic sie, ze w polsce drogi sie rozlatuja.

  • 8. Data: 2010-10-18 11:43:23
    Od: "K.Z." <b...@z...com.pl>

    > I dziwic sie, ze w polsce drogi sie rozlatuja.

    Myślę, że o wiele cięższe auta jeżdżą niż ten z kontenerem.
    Drogi akurat nie rozlatują się od tego :)

  • 9. Data: 2010-10-18 12:28:22
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > i co powiedział? :) Ja dzwoniłem do swojego i generalnie nic konkretnego
    > nie doradził...

    zapytałem wprost: "będzie gruz betonowy po brzegi, ciężki jak..., da
    radę?"
    powiedział, że da... no to ok.
    powiedz konkretnie co i jak, niech ci powie czy da radę, jak potem
    będzie miał problem, to się uprzedzałeś...

    pozdrawiam
    s_13

  • 10. Data: 2010-10-18 12:51:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.10.2010 13:43, K.Z. pisze:

    > Myślę, że o wiele cięższe auta jeżdżą niż ten z kontenerem.

    "A mógł zabić".

    > Drogi akurat nie rozlatują się od tego :)

    Rozlatują się, bo takie różne ćwoki szukają oszczędności tam, gdzie nie
    należy ich szukać - ty jeden ćwok, żeś przeładował z chytrości kontener,
    a ten co to odbierał drugi ćwok, że z tego samego powodu nie wysłał
    ciebie na drzewo.

    Masa całkowita pojazdu to jedno, ale zostaje jeszcze nacisk na oś i na cm2

    W piecu palisz z oszczędności starymi butami?