  • 11. Data: 2010-10-18 13:30:37
    Temat: Re: Za ciężki kontener - czy to możliwe?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "K.Z." <b...@z...com.pl> napisał w wiadomości
    news:4cbc3324$0$21002$65785112@news.neostrada.pl...

    > Myślę, że o wiele cięższe auta jeżdżą niż ten z kontenerem.
    > Drogi akurat nie rozlatują się od tego :)

    W znacznej mierze od przekroczonego nacisku ciezarowek.

  • 12. Data: 2010-10-18 17:04:17
    Od: "William Bonawentura" <w...@p...onet.pl>

    >Otóż zamówiłem kontener na gruz - zwykły stalowy 7m3. Chce nim wywieźć
    >Zakładając, że nie przekraczam burt kontenera, czy jest możliwe, że
    >auto, które to odbiera nie będzie potrafiło takiego kontenera podnieść?

    Zakładając, że ułożysz ten beton bardzo równo powinieneś włożyć z 15 ton.

  • 13. Data: 2010-10-19 06:52:16
    Od: "K.Z." <b...@z...com.pl>

    > Rozlatują się, bo takie różne ćwoki szukają oszczędności tam, gdzie nie
    > należy ich szukać - ty jeden ćwok, żeś przeładował z chytrości kontener,
    > a ten co to odbierał drugi ćwok, że z tego samego powodu nie wysłał
    > ciebie na drzewo.
    >
    > Masa całkowita pojazdu to jedno, ale zostaje jeszcze nacisk na oś i na cm2
    >
    > W piecu palisz z oszczędności starymi butami?

    Nie palę starymi butami bo to zanieczyszcza środowisko. Ogrzewam gazem.
    Natomiast sąsiedzi bardzo często palą śmieci, też z oszczędności.

  • 14. Data: 2010-10-20 13:40:54
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Mon, 18 Oct 2010 13:43:23 +0200, K.Z. napisał(a):

    > Myślę, że o wiele cięższe auta jeżdżą niż ten z kontenerem.

    Policzyłeś nacisk na oś?

    --
    ŁC
    Toast płetwonurków: "do dna"!