  • 11. Data: 2011-05-27 07:41:39
    Temat: Re: Zabezpieczenie przed myszami
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 26 Maj, 18:10, Lucky <l...@v...pl> wrote:

    > Nie masz ocieplenia scian fundamentowych?

    Mam ale nie zakopane.
    Mam piwnice ponad poziom gruntu. Tak że podłoga zaczyna mi sie tak
    0,5-1m nad poziomem gruntu. I tyle mam ocieplone (minus te 10 cm).

  • 12. Data: 2011-05-27 07:43:31
    Od: ptoki <s...@g...com>

    wiadomościnews:irls94$t2j$1@opal.futuro.pl...

    > folia

    > mikro
    >
    > Wrócą z pierwszymi przymrozkami.
    > Widocznie w Twoim przypadku znalazły lepsze miejsce, np u sąsiada.
    >
    > Ja mam ekologicznego terminatora mysiego.
    > Ostatnio wrócił po miesiącu łajzowania.
    > Działa niezawodnie. Polecam.
    > Mysz czy szczur na rewir kota nie wejdzie.
    > X.x.

    Zbyt kategoryczne stwierdzenie. U mnie jest kot ktory sobie przynosi
    myszy dla towarzystwa. Nie zjada ich ani nie zamęcza.
    Przynosi chwali sie nimi i zostawia. Na szczescie robi to tak ze daje
    sie je zlapac i wyniesc spowrotem na pole...
    A lapie je na polu (są brązowe a nie szare).

  • 13. Data: 2011-05-27 08:18:39
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-05-27 07:56, Andrzej Ława wrote:

    > Nie "wymskła" tylko przynosił dla ciebie, żebyś sam się nauczył polować ;)

    A poza tym z wdzięczności. Nasze koty wprawdzie są niewychodzące, tak
    więc myszy nam nie przynoszą. Ale za to dość skutecznie polują na
    pająki. I przez długi czas zwłoki tych nieszczęśników układały pod
    drzwiami sypialni.

    Piotrek

  • 14. Data: 2011-05-27 08:30:33
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.05.2011 09:43, ptoki pisze:

> [...]
    > Przynosi chwali sie nimi i zostawia. Na szczescie robi to tak ze daje
    > sie je zlapac i wyniesc spowrotem na pole...

    A po co wynosisz? I może jeszcze żywe?

  • 15. Data: 2011-05-27 09:28:27
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    RudeBoy wrote:

    > Pod styropianem. Omijają placki kleju i dostają się od ziemi na strych :)

    U mnie właziły przez komin wentylacyjny.
    Ale skończyło się, mam Sierściucha Utylizatora. Co prawda tylko śpi, ale to
    wystarcza;-)
    J.

  • 16. Data: 2011-05-27 10:09:13
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 27-05-2011 o 07:30:53 William Bonawentura <n...@i...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Lucky" napisał w wiadomości grup

    > Widocznie ma dom bez piwnic.

    Piwnice nie są konieczne by móc ocieplić ściany fundamentowe :)

    --
    PZDR
    Shaman

  • 17. Data: 2011-05-27 10:44:07
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 27 Maj, 10:30, Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > A po co wynosisz? I może jeszcze żywe?

    Niezywe bym pusil w WC. A wynosze bo zrą niektóre robale. Szczególnie
    zimą. A że do domu mi się nie pchają (nawet na strychu jest ich tylko
    pare i zadko bo nie ma tam za wiele do zezarcia) to niech se żyją. Tak
    jak i pająki.
    Jedyne stworzenia jakie są zabijane to muchy. Ich nie szkoda, zawsze
    jest ich za dość...

  • 18. Data: 2011-05-27 10:49:07
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 27-05-2011 o 12:44:07 ptoki <s...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > jak i pająki.
    > Jedyne stworzenia jakie są zabijane to muchy. Ich nie szkoda, zawsze

    No i komary ma się rozumieć (?) :)

    --
    PZDR
    Shaman