  • 11. Data: 2009-05-18 07:26:15
    Temat: Re: Zabudowa GK - technologia
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "scream" <n...@p...pl> wrote:

> [...]
    > w ciagu roku zapadł się o 10 cm). Obecnie wszystkie wewnętrzne krawędzie
    > wykańczamy taśmami firmy Solidbud (www.solidbud.pl) wklejanymi na gips do
    > łączeń ew. na gips do łączeń beztaśmowych (jest jeszcze mocniejszy). W ten
    > sposób krawędzie są proste bez zbytniego starania się o to, a my mamy
    > pewność, że jak nikt nie będzie walić młotem w sufit/ścianke to pęknięcia
    > nie będzie. Ten sam sposób stosujemy na wszystkich płaskich łączeniach
    > (zarówno tych fazowanych jak i kiedy łączymy dwie cięte krawędzie). Taśmy
    > kosztują około 2 zł/mb (krążek 30 mb = 55 zł), w porównaniu do fizeliny

    Witam,
    producentem taśm jest strait-flex, solidbud je tylko sprzedaje :)
    Taśmy dostępne są również w castoramie.
    Potwierdzam, że są rewelacyjne. Łatwo się je wkleja.

    --
    Bartek

  • 12. Data: 2009-05-18 20:47:14
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Wybacz, ale troche zalatany byłem.

    Bardzo Ci dziekuje. Nie mam dzis natchnienia na analizowanie tego, zostawie
    sobie to na jutro. W kazdym razie dzis chcialem Ci podziekowac za poswiecony
    czas i zainteresowanie. Pytania pewnie bede mial, chociaz znajac Ciebie
    raczej nie bedzie ich zbyt wiele.

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2009-05-18 21:41:56
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 18 May 2009 22:47:14 +0200, Maniek4 napisał(a):

> [...]
    > czas i zainteresowanie. Pytania pewnie bede mial, chociaz znajac Ciebie

    Jutro jak zdąże to jeszcze rozrysuje Ci jak zrobić "zbieracz kurzu", czyli
    sufit z wypływającym światłem :)

    --
    best regards,
    scream

  • 14. Data: 2009-05-19 21:56:25
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > 5) Całą konstrukcję można wykonać w inny sposób, tj. najpierw zrobić
    > wyższy
    > poziom na całości, a dopiero do niego przykręcać niższy. Zasada jest ta
    > sama jak na rysunku, tylko zamiast "strop" będzie "sufit podwieszany".
    > Górny profil UD30 przykręcamy kołkami molly w rozstawie co 60 cm.

    Czyli pierwszy wyzszy poziom mozemy przykrecic do sufitu
    http://dom.gazeta.pl/Ladny-Dom/51,61600,6230644.html
    ?i=9
    metalowymi plaskownikami z dziurami :-) (sorry nie znam tych nazw elementow,
    na jednorazowa robote moze nie bede musial sie uczyc), a do nich tj. profilu
    C przykrecic przez plyte profil U i dalej dol?

    Czekam na reszte rysunkow, wtedy wszystko mi sie pouklada, bo te sufity
    zbieracza kurzu i opisanego prze Ciebie powyzej beda dzielily mi
    pomieszczenie na jadalnie i kuchnie. Oba ze zbieraczem kurzu a po miedzy
    przejscie do garazu, kotlowni i spizarni z sufitem jaki opisales przy
    najmniej tak mysle, o ile szefowa nie postanowi inaczej. :-) Bardziej
    skomplikowanych form sie nie podejmuje. :-)
    Dzieki jeszcze raz.

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2009-05-20 14:57:57
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 19 May 2009 23:56:25 +0200, Maniek4 napisał(a):

> [...]
    > na jednorazowa robote moze nie bede musial sie uczyc), a do nich tj. profilu
    > C przykrecic przez plyte profil U i dalej dol?

    Do tego co na zdjęciu przykręcasz płyty gipsowe, i dopiero robisz niższy
    poziom.

    http://www.wnetrza.net/zbieracz.pdf
    Gdybys czegos nie wiedzial, pytaj.

    --
    best regards,
    scream

  • 16. Data: 2009-05-20 21:29:38
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > http://www.wnetrza.net/zbieracz.pdf
    > Gdybys czegos nie wiedzial, pytaj.

    Na rysunku brak jest chyba pionowego profila Cd 60, czy calosc podwieszenia
    trzyma sie na pionowej plycie GK?
    Czym najlepiej ciac profile?

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2009-05-21 13:19:05
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Czym najlepiej ciac profile?

    Tylko nożycami.
    Nie próbuj czasami szlifierką, bo od temperatury złazi ocynk i profil w
    kontakcie z gipsem lub klejem gipsowym będzie korodował i po pewnym czasie
    może wyleźć na płycie rdzawa plama.
    Jeżeli chodzi o nożyce to są 2 rodzaje - prawe i lewe.

  • 18. Data: 2009-05-21 14:48:57
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 21 May 2009 15:19:05 +0200, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    (...)
    > Jeżeli chodzi o nożyce to są 2 rodzaje - prawe i lewe.

    Z czego oba rodzaje sa niewygodne :) Są jeszcze proste.

    Ja używam takich:
    http://www.stanleyworks.pl/Narzędzia+Mechaniczne/Noż
    yce/NOŻYCE+MAXSTEEL.ctlg

    --
    best regards,
    scream

  • 19. Data: 2009-05-21 14:49:03
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 20 May 2009 23:29:38 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Na rysunku brak jest chyba pionowego profila Cd 60, czy calosc podwieszenia
    > trzyma sie na pionowej plycie GK?

    Masz racje, mea culpa.

    --
    best regards,
    scream

  • 20. Data: 2009-05-21 17:21:53
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    scream napisał(a):
> [...]
    > (...)

    > Z czego oba rodzaje sa niewygodne :) Są jeszcze proste.

    A ja uzywam takich dzwigniowych.
    I wazne jest, by nie kupowac tych najtanszych, a przed kupnem pomacac
    (tym zafoliowanym mowimy stanowcze NIE ;)
    Jezeli maja drobniutko zabkowane ostrza, to wzrasta prawdopodobienstwo,
    ze beda dzialac dobrze. :)