  • 1. Data: 2009-04-01 13:24:11
    Temat: Zimno w garazu
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Nastała wiosna i juz robi sie przyjemnie nie tylko na sloneczku ale
    tez i w budynkach niektorych.
    Wiem, ze ogrzewanie garazu to bezsensowny wydatek ale jak przypomne
    sobie co musialem "wycierpiec" probujac co kolwiek zrobic przy
    samochodzie to nachodzi mnie: ...a moze jednak jakos to ogrzac?
    W zasadzie przez cala zime mialem w garazu 6-9 stopni. Zimno. W takiej
    temeraturze malo przyjemnie co kolwiek sie robi nie mowiac o dluzszym
    pobycie.
    Czy ktos ma patent na zimno w zimie w garazu?

    Pozdrawiam
    Dy

  • 2. Data: 2009-04-01 13:27:40
    Temat: Re: Zimno w garazu
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Czy ktos ma patent na zimno w zimie w garazu?

    Kufajka.

    pozdrawiam
    pluton

  • 3. Data: 2009-04-01 13:40:53
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Kufajka.
    >
    > pozdrawiam
    > pluton

    W paluszki zimno. Nie kazdy ma ziemianke w ktorej panuje
    mikroklimat :)

    Pozdrawiam
    Dy

  • 4. Data: 2009-04-01 13:45:36
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Dy" <d...@m...com.pl> wrote:
    > Czy ktos ma patent na zimno w zimie w garazu?

    Ja też mam garaż nieogrzewany (wolnostojący) i planuję zakup nagrzewnicy na
    propan-butan. Podobno nie nadaje się do lakierowania (duża wilgoć). Ale
    lakierować i tak lepiej wiosną, gdy już ślisko nie jest... ;-)

    --
    Bartek

  • 5. Data: 2009-04-01 14:11:43
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Dy" <d...@m...com.pl> wrote in message
    a.googlegroups.com...

> [...]

    Ja ma patent, mam w garażu kaloryfer o długości prawie 3 metrów :-) Polecam
    :-)

  • 6. Data: 2009-04-01 14:17:19
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Ja ma patent, mam w garażu kaloryfer o długości prawie 3 metrów :-) Polecam
    > :-)

    ale chyba nie jest wlaczony na stale? Czy moze masz garaz ogrzewany?

    Pozdrawiam
    Dy

  • 7. Data: 2009-04-01 14:33:35
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Dy" <d...@m...com.pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    > Ja ma patent, mam w garażu kaloryfer o długości prawie 3 metrów :-)
    > Polecam
    > :-)

    ale chyba nie jest wlaczony na stale? Czy moze masz garaz ogrzewany?

    Mam głowicę Honeywella z timerem Rondostat czy jakoś tak. Ustawiłem na 15
    stopni, a przed godzinami przyjazdu/wyjazdu na maxa. reszta dnia dalej na
    15st.

  • 8. Data: 2009-04-01 15:05:37
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Mam głowicę Honeywella z timerem Rondostat czy jakoś tak. Ustawiłem na 15
    > stopni, a przed godzinami przyjazdu/wyjazdu na maxa. reszta dnia dalej na
    > 15st.

    Jak zwal tak zwal ale rozumiem, ze jest to podpiete na stale i wlacza
    ci sie gdy tylko spadnie temperatura. Pisze z malym zdziwieniem
    poniewaz na grupie swego czasu byla dluzsza dyskusja ze ogrzewanie
    garazu to bezsens i strata pieniedzy. Sam myslalem o zalozeniu jakiego
    malego grzejnika i lekkim podgrzewaniu ale tak mocno niektorzy
    protestowali, ze zaczalem sie zastanawiac nad sensownoscia takiego
    rozwiazania.
    Moze jednak ogrzewanie garazu ma sens.
    Czyli u ciebie w zimie w takim garazu jest ok 15 st.?

    Pozdrawiam
    Dy

  • 9. Data: 2009-04-01 15:17:50
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Dy" <d...@m...com.pl> wrote in message
    a.googlegroups.com...
> [...]

    >ci sie gdy tylko spadnie temperatura. Pisze z malym zdziwieniem
    >poniewaz na grupie swego czasu byla dluzsza dyskusja ze ogrzewanie

    Tak ale lubię jak jest ciepło kiedy z nienacka muszę wsiadać do auta.
    Grzeję słabiej dla komfortu psychicznego i z powodu tego że nad i obok są
    pomieszczenia. Sufit ocieplony ściany też od środka garażu.
    Garaż jest częśćią mieszkania jakby więc trzymam w nim te 15st.

    >Sam myslalem o zalozeniu jakiego
    >malego grzejnika i lekkim podgrzewaniu ale tak mocno niektorzy
    >protestowali, ze zaczalem sie zastanawiac nad sensownoscia takiego
    >rozwiazania.

    Mały ci nic nie da. Musisz miec przewymiarowany żeby ci nagrzał powietrze na
    30minut przed wyjazdem. Pociągnij rurki, co to kosztuje. najwyżej go nie
    zamontujesz. później nie będzie już jak.

    >Moze jednak ogrzewanie garazu ma sens.
    >Czyli u ciebie w zimie w takim garazu jest ok 15 st.?

    Jasne a jak mi się włączy na max to 21 nawet

  • 10. Data: 2009-04-01 16:28:56
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > W paluszki zimno. Nie kazdy ma ziemianke w ktorej panuje
    > mikroklimat :)

    i nie wie zwierz ni czlek, bim bom
    choc zylby caly wiek , bim bom
    kiedy tak pada snieg - jak marzna mi paluszki...

    W ziemiance to ja chodze w koszulce, inaczej bym sie
    usmazyl, chociaz jestem baaardzo cieplolubny.

    pozdrawiam
    pluton