  • 1. Data: 2009-03-22 19:24:39
    Temat: Zamierzone odchylki od wymiarow z projektu
    Od: "MzM" <m...@p...onet.pl>

    wczesniejszy post poszedl w innym kierunku niz zamierzalem ;)

    W projekcie mam sciane ktora ma 14 metrow dlugosci. Chce ja wydluzyc maxymalnie
    tak aby nie zmieniac projektu ale tak aby nikt potem tego nie kwestionowal.
    Ile mozna ja wydluzyc i jak to najlepiej zrobic ? Pogadac z geodeta czy
    kierownik budowy wpisze do dziennika ze "ze wzgledu na costam trzeba bylo
    wydluzyc sciany ... "

  • 2. Data: 2009-03-23 04:53:33
    Temat: Re: Zamierzone odchylki od wymiarow z projektu
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MzM" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ile mozna ja wydluzyc i jak to najlepiej zrobic ? Pogadac z geodeta czy
    > kierownik budowy wpisze do dziennika ze "ze wzgledu na costam trzeba bylo

    Niech ci kierbud poprawi na projekcie i klepnie pieczatke
    to nie zmiana projektu a tzw. adaptacja

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-03-23 08:35:24
    Od: arch <s...@w...pl>

    > Niech ci kierbud poprawi na projekcie i klepnie pieczatke
    > to nie zmiana projektu a tzw. adaptacja
    >
    > --
    > Andrzejwww.hana.com.pl

    Witam.
    Zmiana konstrukcji budynku lub zmiana zewnetrznych wymiarów budynku to
    istotna zmiana projektu a tym samym pozwolenia na budowę.
    Jeżeli więc masz już pozwolenie na budowę to nie pozostaje ci nic
    innego jak tylko dokonać zmiany pozwolenia na budowę. Przecież
    zmieniajac
    wymiary zewnętrzne budynku zmienia sie powierzchnia zabudowy budynku,
    powierzchnia biolgicznie czynna i inne wartości, które określone są w
    planie zagospodarowania przestrzennego
    lub warunkach zabudowy.
    Jeżeli nie masz jeszcze pozwolenia na budowę i jesteś na etapie
    wykonywania projektu to projektant adaptacji powinien nanieść w twoim
    projekcie taka zmianę i wtedy składasz
    projekt wraz z wnioskiem o pozwolenie na budowę.

    pozdr
    Sławek

  • 4. Data: 2009-03-23 08:49:52
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    arch pisze:

    > Zmiana konstrukcji budynku lub zmiana zewnetrznych wymiarów budynku to
    > istotna zmiana projektu a tym samym pozwolenia na budowę.

    Zmiana konstrukcji to zależy kiedy, przy formie zakończenia budowy to
    nieistotne ostąpienie.

  • 5. Data: 2009-03-23 10:49:19
    Od: arch <s...@w...pl>

    On 23 Mar, 09:49, detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> wrote:

    Zmiana konstrukcji to zależy kiedy, przy formie zakończenia budowy to
    nieistotne ostąpienie.

    Zgadza się...
    Wtedy wystarczy odpowiedni wpis do dziennkia budowy.
    Ale w tym przypadku na pewno nie...