    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 15 Jul 2020 03:42:14 -0700 (PDT)
    <re7vi8$qq6$1$Janusz@news.chmurka.net> <20200710133139.16540491@mateusz>
    <red235$4qu$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <9...@g...com>
    <5f0b86a3$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5f0dcbdd$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5f0dde65$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200714184749.76279ef9@mateusz>
    <d...@g...com>
    Subject: Zarządzanie dyskiem zewnętrznym
    From: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    Już wiem o co mi chodziło. Jest tu dużo nielubiących J.W. googla to prawdopodobnie
    macie też pomysł jak to zrobić.
    Do tej pory używaliśmy w (powiedzmy firmie) dysku zewnętrznego właśnie googla.
    Problem w tym, że jeśli chce się tam różne tematy powrzucać to nie ma żadnego
    widocznego porządku. Wszystko jest w jednym miejscu i teoretyczne dostęp do
    wszystkiego ma ten kto tym zarządza a pozostali mają dostęp tylko do tego na co im
    zarządzający pozwoli. Zaczyna się się to trochę komplikować jeśli upoważnieni mają
    możliwości dysponowania zasobami w dowolny sposób. MOże się okazać, że ktoś coś
    wykasował lub udostępnił swoje zasoby prywatne np. zdjęcia pornograficzne
    (pornografia lekka - był taki przypadek). Szybko to zniknęło ale niektórzy widzieli
    np. ja. Dodatkowy problem to te zasoby prywatne. Wszystko zaczyna się mieszać. Jak
    powiedziałem może da się to uporządkować ale jeśli upoważnionych jest kilkanaście
    osób to panowanie nad tym zaczyna być kłopotliwe.
    Pytanie moje brzmi;
    1. czy są jakieś systemy które pozwalają w prosty czyli nieskomplikowany sposób
    zarządzać dyskiem zewnętrznym?
    2. czy są dyski zewnętrzne, gdzie można takie zasoby trzymać i jednocześnie
    konfiguracja tego jest już wpisana w tamten system?
    Pytanie jest jak najbardziej poważne i chciałbym poważnie porozmawiać. Jeśli ktoś
    chciałby mi pomóc i wie jak to rozwiązać jestem gotów potraktować to jako zlecenie.
    Oczywiście kwestii do wyjaśnienia i omówienia jest więcej to tylko na początek.