  • 221. Data: 2013-10-03 13:14:52
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-03 12:58, Heraklit pisze:
    > Był sobie taki dzień: 3 październik (czwartek), gdy o godzinie 11:10
    > *Maniek4* naskrobał(a):

    > Leniami jest łatwiej rządzić. Po prostu łatwo przewidzieć co zrobią albo
    > raczej czego nie zrobią.
    > Władze spółdzielni mieszkaniowych "lubią" wykorzystywać lenistwo swych
    > członków do na przykład przedłużenia swej kadencji.

    Mowa nie jest o lenistwie tylko o tym, ze i tak bedzie jak jest.
    Ghost zwrocil uwage na wykorzystywanie marketingu do wygrywania wyborow
    konczacego sie opowiadaniem w sumie tego czego i tak nie ma sie zamiaru
    zrobic. Z ostatnich lat wiemy, ze obie duze partie obiecywaly
    ograniczenie administracji i obie te partie robily dokladnie odwrotnie
    tlumaczac to na swoj sposob. Zwykle, ze bedzie obywatelom lepiej. To
    tylko jeden z przykladow. Po prostu nie ma na kogo glosowac. Tu nie
    chodzi o to czy sie chce pojsc na wybory, czy nie, tylko o wiare, ze
    pojscie na te wybory moze cos zmienic.
    Moim zdaniem musimy jeszcze poczekac na zmiane pokolenia. Moze to cos
    zmieni.

    Pozdro.. TK

  • 222. Data: 2013-10-03 13:18:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu czwartek, 3 października 2013 11:18:03 UTC+2 użytkownik Maniek4
    napisał:

    >Ale fajny watek.Od węgla poprzez solary i Korwina na wyborach kończąc
    >Nawet Lawa tu się udzielił;)

    Ale o czym Ty tu? My caly czas o kotle.

  • 223. Data: 2013-10-03 13:22:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Sorry, ale jak od kilku lat widze, ze to doopy sie nie trzyma to nie
    > pojde.

    Moze nie wszystcy sobie zdawali z tego sprawe w 1981 i 1989, ze tak bedzie.
    Ale to wlasnie jest demokacja. Innej nie bedzie.

    > dobra kunia.

    Takie gadki to do wyborcow. Owsa dawaj.

  • 224. Data: 2013-10-03 13:24:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ludzi jako kapital. Rozmawiamy o zarzadzaniu, nie finansach.

    Fuj, marksem zasmierdzialo.

    > Troche uogolniam piszac o zysku.
    > A co z tego ma tzw. spleczenstwo placace podatki na ta rosnaca
    > administracje i glupawe przepisy dla przedsiebiorcow? Z takich spotkan
    > powinny wynikac jakies konkrety, a nie tylko obluda. Mam gdzies taki rzad
    > ktorego jedynym celem jest lizanie tylkow by jak najdluzej trwac.

    Te spotkania nie sa dla konkretow. Konrety sie glosuja w sejmie.

    > No troche przerysowuje, ale mnie powala argument, ze to co sie mowi w
    > kampanii to kampania, a pozniej zaczyna sie rzadzenie. Qzwa, czy tylko ja
    > widze, ze cos tu jest nie tak?

    Ale to tak jakby probowac fizyke zmienic.

  • 225. Data: 2013-10-03 13:26:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Owszem, ale staram sie nie ograniczac tylko do wybranych tytulow. A ze nie
    > unikne manipulacji to raczej oczywiste. Widac to po moim ostatnim
    > glosowaniu. Teraz wiem jak daleki bylem od prawdy. No takie zycie
    > niestety. Czasem trzeba wiecej czasu zeby przejzec na oczy.

    Taaa, Veritas, juz Pilat pytal czym jest prawda :-)

  • 226. Data: 2013-10-03 13:27:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-03 13:22, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Moze nie wszystcy sobie zdawali z tego sprawe w 1981 i 1989, ze tak
    > bedzie. Ale to wlasnie jest demokacja. Innej nie bedzie.

    Mowi sie, ze demokracja nie jest idealna, ale to najlepsze co w polityce
    jest. Ja czasem mysle, ze moze lepszy bylby jakis monarcha. Przynajmniej
    odpowiedzialnosc jakas by byla.

    Pozdro.. TK

  • 227. Data: 2013-10-03 13:27:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Moim zdaniem musimy jeszcze poczekac na zmiane pokolenia. Moze to cos
    > zmieni.

    Nie zmieni :-)
    Ani u nas ani nigdzie indziej na swiecie.

  • 228. Data: 2013-10-03 13:56:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-03 13:24, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Fuj, marksem zasmierdzialo.

    Nie no kapital ludzki w zarzadzaniu to normalne okreslenie.

    > Te spotkania nie sa dla konkretow. Konrety sie glosuja w sejmie.

    Zgadza sie, tylko jak pogodzic ograniczenie etatow z nie zmniejszaniem
    zatrudnienia?
    Rownie dobrze moga tam pornosy puszczac.
    Jak mysle o polityce to przypomina mi sie film z Definesem jak to
    kosmici przylatywali na grochowke. Byla tam babka co nawiedzala
    tamtejszy komisariat. Policjant widzac ja stawial za biurkiem swoja
    podobizne wycieta z kartonu z ruszajaca sie glowa. Pykal te tekturowa
    glowe w czolo a ona sie kiwala. Baba gadala a z drugiej strony biurka
    leb sie kiwal. Tak to jest z naszym premierem. Jedyne czego potrzebuje
    to kiwajacych sie glow, moga byc z tektury.

    > Ale to tak jakby probowac fizyke zmienic.

    Tym bardziej w mojej ocenie sami sie pograzaja mowiac o tym jawnie.
    Zachowaliby chociaz pozory, ze cos tam, albo cos tam. A jeszcze lepiej
    mowic prawde co chce sie zrobic, a nie mowic wiedzac z gory, ze to nie
    prawda.

    Pozdro.. TK

  • 229. Data: 2013-10-03 13:58:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-03 13:26, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Taaa, Veritas, juz Pilat pytal czym jest prawda :-)

    No sa trzy: prawda, cala prawda i gowno prawda.

    Pozdro.. TK

  • 230. Data: 2013-10-03 13:59:15
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-10-03 13:27, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Nie zmieni :-)
    > Ani u nas ani nigdzie indziej na swiecie.

    No fakt. Taki jeden ciemniejszy od yes we can.

    Pozdro.. TK