  • 31. Data: 2013-09-27 21:23:56
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 27 września 2013 20:27:47 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Przecież ptasi móżdżek w życiu tego nie zrozumie. Założę się, że nadal
    >
    > nie umie poprawnie cytować.
    >

    > Do kibla i tyle ;)
    >

    > --
    >
    > Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    >
    > są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    >
    > I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

    Nie da rady do kibla. Zająłeś cały i nikogo nie wpuścisz.

  • 32. Data: 2013-09-27 21:25:51
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 27 września 2013 19:52:38 UTC+2 użytkownik Megi napisał:
> [...]
    >
    > Natomiast Ty i kolega Kris macie ustawione kodowanie na (w googlegroups):

    > - które nie obsługuje grup dyskusyjnych - dlatego krzaczy.

    Co Ty kurwa nie powiesz? Jakoś krzaczyło jak pierwszy raz napisał a jak mu zwrócono
    uwagę to coś poprawił i przestało krzaczyć. Może to cud?

  • 33. Data: 2013-09-27 21:37:40
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 27 września 2013 20:37:39 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Jakby coś to mam kilka sztuk Amig 1200 do sprzedania z kartami CF
    >
    > zamiast twardych dysków ;)
    >
    > Kurde, a może by tak jednak poczekać jeszcze, zeby nabrały trochę na
    >
    > wartości? :)

    Naucz się cytować. Ni chuja nie wiadomo o co chodzi. Ktoś przypadkowo przeczyta i
    pomyśli że o cenie Amig jest temat. A on nie jest o cenie Amig tylko o tym żeby jeden
    taki sobie kupił Amigę bo ma 80 znaków w linii. Jak kupi to przestanie pierdolić o
    jakimś zawijaniu.

  • 34. Data: 2013-09-27 21:45:59
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 27 września 2013 15:36:22 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A proponuję aby obrońcy srodowiska zajeli sie tymi od popmp ciepła. Wg mnie
    kilometry tworzywa sztucznego zakopanego w ogródku wypełnionego kilkudziesiecioma
    litrami glikolu to bomba ekologiczna i trzeba to opodatkować;)

    Glikol propylenowy nie jest szkodliwy dla srodowiska (ale jest drozszy) :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 35. Data: 2013-09-27 22:04:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 września 2013 17:34:05 UTC+2 użytkownik Megi napisał:

    > Nie A.L., a Ty masz źle ustawione kodowanie. To przez te Twoje google z
    >
    > których piszesz.

    Ja mam dobrze bo nic nie ustawiałem. Mam asstandardowo wg ??Gogle. A AL jakis
    dziwnych wynalzków używa korzysatając z usenetu więc niech to zmieni.

  • 36. Data: 2013-09-27 22:08:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 września 2013 18:44:29 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Mam poprawnie ustawione kodowanie. To twój lamerski czytnik jest do dupy

    Jakbyś miał poprawnie to byś nie krzaczył;)
    > (i np. nie zawija poprawnie wierszy).

    O właśnie: mógłbyś wydłużyć Swoje wiersze bo mnie palec od przewijania boli gdy
    przewijajam Twoje wypociny.
    Za inteligentnego sie uważasz to powinieneś zauważyć że teraz takie czasy że monitory
    szersze jak wyższe są i im dłuższy wiersz to tym wygodniej się czyta.,

  • 37. Data: 2013-09-27 22:10:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 września 2013 17:34:05 UTC+2 użytkownik Megi napisał:

    > Nie A.L., a Ty masz źle ustawione kodowanie. To przez te Twoje google z
    >
    > których piszesz.

    A w temacie "budowanie..." coś kiedyś napisałeś mądrego czy tylko długości wierszy i
    kodowania pilnujesz?

  • 38. Data: 2013-09-27 22:12:26
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Jeśli do węgla to mi to zwisa.
    > Ja pale drewnem. Czyli ekologicznie juz chyba bardziej nie można. Produkt naturalny
    coby nie mówić.
    Węgiel też, tylko "ciut" starszy. :P

  • 39. Data: 2013-09-27 22:15:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 września 2013 19:52:38 UTC+2 użytkownik Megi napisał:
    > Natomiast Ty i kolega Kris macie ustawione kodowanie na (w googlegroups):

    > - które nie obsługuje grup dyskusyjnych - dlatego krzaczy.
    Znaczy mamy kodowanie zgodne z google które nie obsługuje grup dyskusyjnych które to
    grupy dzięki google jeszcze funkcjonują;))
    A w temacie pl.misc.budowanie coś sensownego kiedyś napisałes?

  • 40. Data: 2013-09-27 22:26:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 27 września 2013 22:12:26 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > Węgiel też, tylko "ciut" starszy. :P

    A no własnie. Węgiel w kocioł wrzucisz spali się i znika a ci z PC te swoje kilometry
    niebezpiecznych tworzyw wypełnionych niebezpiecznymi płynami w ziemi zakopują:
    Dałem: ";)" na końcu ale tak na powaznie to warto to przemyśleć.
    Czytałem niedawno że strażacy pracowali z pól dnia bo dzieciak termometr rtęciowy w
    piskownicy rozbił a ci od PC maja kilkadziesiąt litrów świnstwa w kilkaset metrów
    rury w ziemi zakopane.
    Co gorsze?