  • 71. Data: 2013-09-28 17:09:28
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: "Megi" <m...@w...pl>

    Kris <k...@g...com> :

    > A w temacie "budowanie..." coś kiedyś napisałeś mądrego czy tylko
    > długości wierszy i kodowania pilnujesz?

    Oj człowieku, pilnuj Twojego sklepu aby tylko dokonywali zakupów, bo o
    oglądaniu towaru u Ciebie - to zapomnij ;->

  • 72. Data: 2013-09-28 17:12:08
    Od: "Megi" <m...@w...pl>

    Użytkownik <k...@g...com> :

    > Jak nie dla mnie grzebał w opcjach to zdarzył się cud że za pierwszym
    > razem były krzaki a za drugim ą,ę ł

    Twój czytnik google za pierwszym razem to przestawił, przejął/zmienił
    kodowanie i dlatego juz w drugim poscie tego nie widziałes.

  • 73. Data: 2013-09-28 17:25:45
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 28 września 2013 17:12:08 UTC+2 użytkownik Megi napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> :

    > Twój czytnik google za pierwszym razem to przestawił, przejął/zmienił
    >
    > kodowanie i dlatego juz w drugim poscie tego nie widziałes.

    Jasne. Ciekawe co jeszcze wymyślisz?

  • 74. Data: 2013-09-28 17:28:34
    Od: k...@g...com

> [...]
    >

    > Twój czytnik google za pierwszym razem to przestawił, przejął/zmienił
    >
    > kodowanie i dlatego juz w drugim poscie tego nie widziałes.

    Tak przy okazji. Jeśli mój czytnik sam tak zrobił to znaczy że jest to bardzo dobry
    czytnik. Czy to chciałeś napisać tylko odwagi zabrakło? A wszystkie inne co tego nie
    potrafią i kaszanią długość linii to jakieś chujówki muszą być.

  • 75. Data: 2013-09-28 17:41:36
    Od: "Megi" <m...@w...pl>

    Użytkownik k...@g...com:

    > Tak przy okazji. Jeśli mój czytnik sam tak zrobił to znaczy że jest to
    > bardzo dobry czytnik. Czy to chciałeś napisać tylko odwagi zabrakło? A
    > wszystkie inne co tego nie potrafią i kaszanią długość linii to jakieś

    Czytać nie umiesz?
    Napisałem wyraźnie, że Twój "czytnik" groupsgoogle jest do luftu.

    > chujówki muszą być.

    Jeżeli już łaskawie odpisujesz, to powstrzymaj się od uzewnętrzniania
    negatywnych cech swojej osobowości. Mnie wiedza o twoim podłym charakterze
    nie jest do niczego potrzebna.
    Amen

  • 76. Data: 2013-09-28 17:54:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.09.2013 17:41, Megi pisze:
    > Użytkownik k...@g...com:

    > Jeżeli już łaskawie odpisujesz, to powstrzymaj się od uzewnętrzniania
    > negatywnych cech swojej osobowości. Mnie wiedza o twoim podłym
    > charakterze nie jest do niczego potrzebna.

    Pytanie: po co dokarmiasz tego szczylka o ptasim móżdżku?

  • 77. Data: 2013-09-28 18:57:30
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 28 września 2013 17:41:36 UTC+2 użytkownik Megi napisał:
> [...]
    >

    > Jeżeli już łaskawie odpisujesz, to powstrzymaj się od uzewnętrzniania
    >
    > negatywnych cech swojej osobowości. Mnie wiedza o twoim podłym charakterze

    To że napisałeś jakoby czytnik google był zły nie znaczy ze jest zły, tylko ze Ty
    masz`o nim złe zdanie. Może zbyt trudny jest dla Ciebie do obsługi. Nie może być zły
    skoro stwierdziłeś że sam rozpoznał że Lawa nadaje z byle jakiego czytnika i za
    drugim razem sam usłużnie dopasował tekst żebym mógł bez problemów przeczytać. Jest
    XXI wiek. Są już samochody co same parkują. To i może w czytnikach też jest postęp i
    coś same potrafią dobrze zrobić. Oczywiście znajda się tacy co nie ogarniają że
    czytnik może człowiekowi służyć i potrzebują czytnika przy którym zanim cokolwiek
    napiszą przez pół godziny ustawiają jakieś bzdety żeby móc przeczytać co ktoś inny
    napisał. A ze nie potrafią tak do końca poustawiać to obciążają innych swoją marną
    inteligencją.

  • 78. Data: 2013-09-28 18:58:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 28 Sep 2013 09:57:30 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

> [...]
    > móc przeczytać co ktoś inny napisał. A ze nie potrafią tak do końca
    > poustawiać to obciążają innych swoją marną inteligencją.

    tak wyglada Twój post w czytniku uparciuchu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 79. Data: 2013-09-28 18:59:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    napisał:

[...]

    tak wygląda Twój post uparciuchu.
    nadal twierdzisz, że to jest OK?

  • 80. Data: 2013-09-28 19:02:50
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 28 września 2013 17:54:08 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Pytanie: po co dokarmiasz tego szczylka o ptasim móżdżku?
    >

    > --
    >
    > Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    >
    > są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    >
    > I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

    Nie rozpychaj się w szambie. Dopuść innych do tego miodu.