  • 1. Data: 2010-06-18 08:55:08
    Temat: Zawiadomienie o zakończeniu budowy - termin na zastrzeżenia
    Od: "jarmiel" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    Jak to jest z terminem w którym Inspektorat Budowlany może wnieść
    zastrzeżenia:
    na odwrocie pozwolenia na budowę jest informacja, że po zakonczeniu budowy
    składa się zawiadomienie i jeśli w ciągu 14 dni nie będzie zastrzeżeń, można
    zamieszkać.
    Tymczasem na druku Zawiadmienia termin ewentualnych zastrzeżeń wynosi 21
    dni.

    Który termin jest obowiązujący?

    pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2010-06-18 20:28:10
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "jarmiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > można zamieszkać.
    > Tymczasem na druku Zawiadmienia termin ewentualnych zastrzeżeń wynosi 21

    21 dni.

    Druid29

  • 3. Data: 2010-06-19 09:27:53
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Druid29 napisał:

    > Użytkownik "jarmiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 21 dni.
    >
    > Druid29
    Ale w przypadków domków możesz pogadać i iść po brak zastrzeżeń już po
    kilku dniach. :) U siebie przegapiłem warunek z umowy kredytowej, że
    budowę muszę zakończyć formalnie w ciągu 18 miesięcy od uruchomienia
    kredytu i by nie bujać się z bankiem wszystkie dokumenty udało mi się
    zgromadzić w 10 dni (jeśli masz już inwentaryzację geo.) Ale to już
    zależy od ludzi.

    pozdrawiam
    rafał