  • 11. Data: 2009-05-28 22:46:15
    Temat: Re: budowa domu w rekordowym czasie
    Od: a...@g...com

    On 28 Maj, 21:29, Tomasz Nowicki <t...@s...com> wrote:

    > No dobrze, ale mowa była o DOMU, a nie lokalu zastępczym ;?)

    Tez wole rozwiazania "tradycyjne" (tzw. bunkierhaus ;) ale na dobra
    sprawe to ma lepiej (bo mury) niz wszystkie szkieletory :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2009-05-29 07:00:18
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Tez wole rozwiazania "tradycyjne" (tzw. bunkierhaus ;) ale na dobra
    >sprawe to ma lepiej (bo mury) niz wszystkie szkieletory :P

    Zwlaszcza w naszym regionie swiata, gdzie pelno huraganow no i ta aktywnosc
    sejsmiczna ;-)

  • 13. Data: 2009-05-29 07:32:44
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik duplo napisał:
    > Witam
    >
    > Mam nietypowe pytanie; w jakim czasie można by najszybciej zbudować od
    > podstaw piętrowy, murowany dom? Oczywiście z fundamentami, dom o
    > powierzchni około 110m2. Załóżmy że ekipa/y będzie pracować przez 24h na
    > dobę, czy są jakieś przeszkody techniczne, jak długo potrwałaby budowa
    > takiego domu? Nie zamierzam budować tak domu, pytam czysto teoretycznie.

    Szkoda, że nie szkieletor :) jest taki program, gdzie domy (do
    zamieszkania - już urządzone) stawiają w 7 dni :)

    pzdr.
    rafał

  • 14. Data: 2009-05-29 07:35:10
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik scream napisał:

    > Niekoniecznie. Da się postawić gotowy do zamieszkania, wykończony dom w 2
    > miesiące. Jedyną rzeczą przedłużającą budowę jest na dobrą sprawę
    > fundament,

    E tam, jakby się uparł to by kupił beton,gdzie stawiać ściany mógłby po
    2 dniach (choć nie wiem, gdzie i czy ktoś w Polsce takie produkuje) i
    też by było dobrze :) .

    pzdr.
    rafał

  • 15. Data: 2009-05-29 07:56:18
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > dobę, czy są jakieś przeszkody techniczne, jak długo potrwałaby budowa
    > takiego domu? Nie zamierzam budować tak domu, pytam czysto teoretycznie.

    Amerykanie w programie "Dom nie do poznania" (Wielkopolanie powinni czuć się
    urażeni ;-)
    robią to w 7 dni, włączając w to rozbiórkę starego domu, wyrównanie działki,
    pełna budowę, kompletne wykończenie (jest pomalowany i umeblowany)
    i kompletne zagospodarowanie terenu wokół domu....

    Pracuje przy tym bez przerw, często kilkaset osób na zmiany...

    O coś takiego pytasz? ;-)

  • 16. Data: 2009-05-29 09:13:30
    Od: "duplo" <p...@9...pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > pełna budowę, kompletne wykończenie (jest pomalowany i umeblowany)
    > i kompletne zagospodarowanie terenu wokół domu....

    Jako Poznaniak czuje się raczej dumny, że nie proponują nam takiego
    badziewia.
    Programu nie widziałem, ale skoro Ameryka to domyślam się, że domki
    oczywiście jak wychodki są z drewna.

  • 17. Data: 2009-05-29 10:26:48
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Jako Poznaniak czuje się raczej dumny, że nie proponują nam takiego
    > badziewia.
    > Programu nie widziałem, ale skoro Ameryka to domyślam się, że domki
    > oczywiście jak wychodki są z drewna.

    oczywiscie
    drewniane domy to szajs niemożebny!
    kto by chciał mieszkać w czymś takim?!
    tylko czysty beton daje pełen komfort !
    nawet cegła jest passe...

  • 18. Data: 2009-05-29 10:31:36
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "duplo" <p...@9...pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Mam nietypowe pytanie; w jakim czasie można by najszybciej zbudować od
    > podstaw piętrowy, murowany dom? Oczywiście z fundamentami, dom o

    Dom powinno sie budować w dwa sezony. Inaczej będzie wigoć, której niczym
    nie wypędzisz i cała wejdzie ci w meble, wełnę.

  • 19. Data: 2009-05-29 10:35:33
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    > czy Wy wiecie, że są domy, gdzie nie trzeba ocieplać poddasza?
    > zaoszczędza sie na tym kupe czasu i pieniędzy :)
    > na stropie tak samo :)

    rozwin, o jakim rozwiazaniu piszesz?

  • 20. Data: 2009-05-29 10:48:15
    Od: "duplo" <p...@9...pl>

    > oczywiscie
    > drewniane domy to szajs niemożebny!
    > kto by chciał mieszkać w czymś takim?!
    > tylko czysty beton daje pełen komfort !
    > nawet cegła jest passe...

    Oczywiście
    Murowane domy to szajs niemiłosierny! Ktoś powinien przyjść i zastać
    Polskę murowaną, a zostawić drewnianą! Tylko czyste płyty nidagips dają
    pełen komfort! Byle wiaterek i już nie ma całej dzielnicy, nawet belki
    są passe...