  • 31. Data: 2011-07-02 14:58:39
    Temat: Re: chudziak na wysokim fundamencie
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik quent napisał:
    > Musi być na tyle sucho aby położyć podłogi. Wprowadzimy się jak już
    > będzie można ale możliwie szybko.

    W takim razie tylko kafelki..., bo nie wyobrażam sobie kłaść podłogę z
    deski po dwóch miesiącach od wylania posadzek. :-).
    A i tak będzie duża wilgotność w domu.

    Ja w dwa tygodnie po wylewkach przywiozłem pierwszą kanapę - starą. I
    co...?

    Pojawiła się na niej pleśń.
    Trzeba było to mooocno potem czyścić. Nie chcę sobie wyobrażać, co
    stanie się z ubraniami w szafie. :-/

    Graty na dobre wstawiłem dopiero po jakichś czterech do sześciu miesięcy
    od 'wylewek'. - Robiłem to etapami. A i tak drewnianych okładzin nie
    położyłem jeszcze - zastosowałem rozwiązanie tymczasowe na wylewki na
    górze - wykładzinę dywanową, którą nie będzie żal potem wyrzucić :-).

    pozdr
    Robert G

  • 32. Data: 2011-07-02 15:16:55
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-07-02 16:58, robercik-us wrote:
    > W takim razie tylko kafelki..., bo nie wyobrażam sobie kłaść podłogę z
    > deski po dwóch miesiącach od wylania posadzek. :-).
    > A i tak będzie duża wilgotność w domu.

    Zadaję sobie z tego sprawę dlatego koniecznie chcę zamontować wentylację
    mechaniczną.
    Na podłogi idą kafle i marmoleum, drewna nigdzie nie daję.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 33. Data: 2011-07-02 20:13:42
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 02-07-2011 o 12:42:13 ŁC <a...@r...to> napisał(a):

    > No tak, tak - kwestia ile takich przejść "wieniec - chudziak" napotkają
    > na drodze rurki od podłogówki.
    Pamiętaj aby na tych przejściach dawać peszle osłonowe na rurki, wtedy
    podłogówka więcej wytrzyma :) tak jak tu:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29ca33454f878937
    .html
    i to samo ale z góry
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/66d7b28aeacaf235
    .html
    tu masz przyklad pokoju, po prawej jest wejście rur
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/56382bd27101d897
    .html

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 34. Data: 2011-07-04 05:05:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    janusz_kk1 wrote:
> [...]

    nie peszle tylko otulinę

  • 35. Data: 2011-07-04 07:59:42
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 04-07-2011 o 07:05:33 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > nie peszle tylko otulinę
    Przepaszam a do czego odpowiadasz, bo wyciąłeś całą moją odpowiedź.
    Poza tym peszle, otulina wtedy gdy rurka idzie przez 'obce' pole
    którego nie chcemy grzać.

    --
    Pozdr
    JanuszK