  • 11. Data: 2009-01-28 19:06:34
    Temat: Re: ciÂśnienie wody w prysznicu - jak zmniejszyĂŚ?
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    > banner napisaĹ&#65533;(a):
    >
    > Przyjrzyj sie sluchawce - czy nie ma zbyt malych otworow? Na wszelki
    > wypadek kilka z nich powiekszylbym zdecydowanie. A jak sie boisz, to
    > sprobowalbym z jakas tania sluchawka, ktorej nie szkoda bedzie
    > ewentualnie zepsuc podczas eksperymentow ;)

    O to, to :)
    U mnie jest tak samo. Po jakimś czasie dziurki są tak zakamienione że sika z
    nich jakby kto igłami rzucał. Po kuracji odkamieniaczem strumień jest znacznie
    łagodniejszy.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 12. Data: 2009-01-28 19:43:36
    Temat: Re: cisnienie wody w prysznicu - jak zmniejszyc?
    Od: Theli <p...@w...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Daje się - po wyciągnięciu ten cycek od przełączania daje się przekręcić i
    > wtedy się blokuje.

    Co wcale nie jest wygodne. Ale jakas zmowa producentow panuje, ze tylko
    takie robia. Podobnie jak szczotki do wc, ktore nie sa wlozone do czegos
    w rodzaju kubka. Czemu nie mozna kupic (w sensownym wzorze, nie
    badziewny plastik) takie zawieszanej, zeby sobie schla spokojnie po uzyciu?

    th

    --
    http://theli.fotosik.pl/albumy/534167.html

  • 13. Data: 2009-01-28 19:46:59
    Temat: Re: ciśnienie wody w prysznicu - jak zmniejszyć?
    Od: Mateusz Viste <m...@i...invalid>

    On Wednesday 28 January 2009 20:06, Lukasz Sczygiel wrote:
    > U mnie jest tak samo. Po jakimś czasie dziurki są tak zakamienione że sika
    > z nich jakby kto igłami rzucał. Po kuracji odkamieniaczem strumień jest
    > znacznie łagodniejszy.

    Też mam z tym problem, z tym, że ja nie używam odkamieniacza, a co dwa-trzy
    lata przewiercam dziurki mini-wiertarką.
    Po takim zabiegu prysznic sika jak nowy. :-)

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 14. Data: 2009-01-28 20:58:02
    Od: a...@g...com

    Witam,

    banner napisał(a):
    [...]
    > (niestety to wynajmowane mieszkanie wiec jakies 'remonty' odpadaja)
    > niz zabawa z prysznicem?
    > Prosze o porade,

    http://www.allegro.pl/search.php?string=oszczed*+wod
    *&sourceid=Mozilla-search

    Tu masz pare tanich rozwiazan :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2009-01-29 08:37:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 20:46:59 +0100, Mateusz Viste napisał(a):

    > Też mam z tym problem, z tym, że ja nie używam odkamieniacza, a co dwa-trzy
    > lata przewiercam dziurki mini-wiertarką.
    > Po takim zabiegu prysznic sika jak nowy. :-)

    Chce Ci się? Toż wystarczy do tego butelka octu za 2 zeta...

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 16. Data: 2009-01-29 19:52:47
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Kup duza sluchawke z przelacznikiem i opcja która sie prawdopodobnie nazywa
    "deszcz" lub podobnie. Powinna wygladac podobnie do tej za 20zl:
    http://www.kfa.pl/oferta/czesci_zamienne/raczki_natr
    yskowe/raczka_talis/ -
    ta tez powinna byc dobra, ale nie ma opisu wiec nie wiem co moze. Taka
    sluchawka daje mozliwosc wylewania z prysznica wody przez duze otwory i
    dzieki temu woda ma niskie cisnienie.
    Rady typu kryza czy oszczedna sluchawka nie zadzialaja, bo Ci sie prysznic
    nie wlaczy (a wlasciwie sie wylaczy :) ).

    MichalL

  • 17. Data: 2009-02-01 20:28:12
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik Theli napisał:

    > Nie jest, jesli bateria ma taki dzynksik, ktory pozwala leciec wodzie
    > przez prysznic tylko pod odpowiednio duzym cisnieniem. A praktycznie
    > innych baterii (takich z wajcha kran-prysznic) teraz nie da sie kupic.

    Zatem należy założyć dodatkowe dławienie na wyjściu z baterii a przed
    sitkiem prysznica - pomiędzy króciec baterii a wąż prysznica należy
    wstawić kryzę (taką blaszkę z dziurką) ograniczającą przepływ. W baterii
    ciśnienie pozostanie bez większej zmiany a przepływ przez sitko zmaleje.
    Kryzę dobiera się zazwyczaj zdecydowanie za ciasną i w miareę potrzeby
    rozwierca (jeśli jest zrobiona, jak tradycja nakazuje, z miękkiej blachy
    miedzianej to otwór można powiększać choćby śrubokrętem).

    --
    Darek

  • 18. Data: 2009-02-02 11:29:21
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    MichalL pisze:

    > Rady typu kryza czy oszczedna sluchawka nie zadzialaja, bo Ci sie prysznic
    > nie wlaczy (a wlasciwie sie wylaczy :) ).

    A to ciekawe... Powiedz to Grohe, może się czegoś nauczą i przestaną
    dołączać do swoich zestawów prysznicowych kryzy :) Poza tym czy możesz
    opowiedzieć, jakim to cudem prysznic miałby się nie wyłączyć ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio