  • Data: 2010-11-07 12:23:25
    Temat: co dalej po wykonaniu szkieletu?
    Od: J-L-F <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie kończę szkielet budynku gospodarczego 4 x 6 m, wysokość 2,2 m.
    Szkielet wykonany jest z belek 10 x 10 cm oraz z 10 x 5 cm i został
    posadowiony na słupkach fundamentowych.
    Gdyby nie to, że chciałbym w ramach prac sadowniczych czasami
    przenocować, to obiłbym konstrukcję calową tarcicą i po temacie.
    Ale, w wyniku nabywania doświadczeń - startowałem od zera, zero
    doświadczeń budowlanych - przyszedł mi ostatnio do głowy pomysł, który
    wydaje mi się ciekawy i warty rozpatrzenia: zamiast obijać dwustronnie
    deską i kłaść watę w środek, to może obić z zewnątrz belką 20 x 5 cm lub
    20 x 7 cm i na tym zakończyć.
    To w końcu nie salon tylko budynek gospodarczy, więc widok konstrukcji
    od środka nie jest problemem, czuję też, że mam dosyć już tej zabawy i
    chciałbym jak najszybciej skończyć.
    Na pewno problemem będzie jakość belki, musi być odpowiednio wysuszona,
    więc cena nie będzie niska.
    Co o tym myślicie?