  • 11. Data: 2009-09-21 21:26:11
    Temat: Re: czym przykleić kabel do ściany?
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    P. pisze:
    > Czym przykleić kabel antenowy, w poziomie, jakies 2 m nad podłogą? Zalezy mi
    > na kleju niebrudzącym ściany (najlepiej przezroczystym, rzadkim, coby go
    > pędzelkiem rozprowadzić, szybko wiążącym)
    > Mocowanie uchwytów w ścianie raczej odpada. No chyba, że są jakieś wygodne
    > rozwiązania. Ściana z betonu niestety, i należąca do sąsiada (korytarz)
    > więc nie chcę zbyt mocno ingerować.

    Kiedyś kleili mi skrętkę klejem z pistoletu ale odpadła razem z tynkiem po
    ok. 3 miesiącach, sam kupiłem takie małe plastikowe haczyki z gwoździem i
    sam poprawiłem i trzyma się nadal.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 12. Data: 2009-09-26 09:15:59
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Wykuj bruzdę w tynku, zagipsuj i pomaluj.
    Za mocowanie po wierzchu sąsiad by oberwał, dom to nie rafineria ani fabryka.
    JaC

    -----

  • 13. Data: 2009-09-28 15:41:22
    Od: "Warcaby" <g...@o...pl>

    > bedzie dzialac :)
    > daaawno temu tak mocowalem kable na klatkach schodowych w blokach i
    > trzymalo sie pieknie :)
    > kable sieciowe a nie antenowe ale wielkiej roznicy nie ma, uchwyty mocno
    > trzymaja i zamontowac jest latwo
    > zdecydowanie mniej roboty niz zabawa z klejem

    No ale gwóźdź na beton? Choćby i hartowany?

    pozdr.

  • 14. Data: 2009-09-28 17:50:32
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > No ale gwóźdź na beton? Choćby i hartowany?

    jakos nie widzialem wielkiej roznicy.
    bloki z wielkiej plyty, przybijalismy to na klatkach(sciany+sufity), piwnice
    itd itp.
    bez jakis wielkich problemow

    --
    pzdr
    piotrek

  • 15. Data: 2009-10-02 06:51:10
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 21 Wrz, 07:46, "Kane" <k...@a...pl> wrote:

    > Kleiles i wisial rok/dwa/piec czy kleiles i po miesiacu przykrył go tynk ?
    > ;)

    Gips konkretnie pokrył moje ewentualne partactwo :>

    Pzdr.
    L.

  • 16. Data: 2009-10-02 22:58:19
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik "P." <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozwiązania. Ściana z betonu niestety, i należąca do sąsiada (korytarz)

    Klejem termicznym z pistoletu. Kropla na ścianę, przykładasz kabel
    przytrzymujesz i gotowe.
    I tak punkt po punkcie. Klei się punktowo, tak co 20-30 cm. Trzeba mieć
    troszkę wprawy i troszkę więcej cierpliwości.
    --
    Jackare