  • Data: 2010-02-15 16:45:06
    Temat: deskowanie -foliwoanie
    Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Wiem ze temat tysiace razy przewijal sie na grupach,
    forach itd.

    Ale w sumie nie pytam sie czy deskowac czy tylko foliowac,
    ale bardziej pytanie mam do "foliowców".

    Czy zauwazyliscie u siebie jakies niepokojace oznaki po kilku
    latach, czy z folii sie zrobil sie pyl - jezeli mieliscie okazje to
    sprawdzic
    organoleptycznie. nic nie przecieka, nic nie wieje itd.

    Mysle o folii isover albo tyveks.
    Deskowania nie chcial bym robic ze wzgledu na koszty...

    Pozdrawiam
    Darek