  • Data: 2010-02-16 07:52:03
    Temat: Re: deskowanie -foliwoanie
    Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Te 3 tysiące które dołozysz do deskowania bardzo łatwo zaoszczędzic na
    >wykończeniówce. Wystarczy wziąć tańsze sedesy albo poszukac tańszych
    >płytek, albo nie zrobić od razu parkietu w któryms pokoju.

    no mysle ze 3tys nie wystarczy.
    Dach mam prosty 2 spadowy, garaz musi byc deskowany ze względu
    na maly kat. Czy dojdzie koszt 160m2 dachu a to daje 4m3 tarcicy
    (ok 2300zł brutto) na to papa z 1500zł + gwozdzie itd.
    Dekarz chce 15zł za deskowanie (160x15 = 2400)
    Razem daje to 2300+1500+2400 = 6200 +10% na rzeczy o ktorych
    nie pomyslalem ~7k.

    Folia isover czy tyveks = 1700zł
    tasmy uszczelniajace = ~300-400zł.
    Gwozdzie - w sumie kontrlaty i tak trzeba przybic wiec tu nie ma dodatkowych
    kosztow.
    W sumie folia = 2100 + 10% na rzeczy o ktorych nie pomyslalem
    ~ 2400

    Cala zabawa niecale 5k wiecej. To juz znaczaca czesc dachu.

    Pzdr
    Darek