  • 11. Data: 2011-09-14 01:44:04
    Temat: Re: do kiki: mozesz zerknac na moje fotki? :)
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49693253923658674

    Rury spalinowej się nie betonuje tylko w otworze kominowym uszczelnia na
    końcu wełną, bo będzie efekt zimnego komina. Skraplać ci się będzie i będzie
    wracała kwaśna woda do pieca. Będą wiadra skroplin :-)

  • 12. Data: 2011-09-14 01:45:01
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49693375029281010

    Tak, trzeba obciąć niżej, zatkać cienką zaprawą i dopiero izolować.

  • 13. Data: 2011-09-14 01:48:42
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49693956314600146

    Ty jest punkt podparcia i moim zdaniem brakuje poduszki pod punktem
    porparcia. Szybko niech wbiją stempel żeby podnieść o centymetr, trzeba
    wykuć, wylać poduszkę i postawić.

  • 14. Data: 2011-09-14 01:50:56
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "kiki" <k...@t...fel> wrote in message news:j4p15q$5u3$1@opal.futuro.pl...
    > https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49693956314600146

    A w ogóle to zakleić porotherm od góry. To jest to wianie z gniazdek.
    Poduszka moim zdaniem być tam powinna. ten materiał ceramiczny jest za
    słaby. Zrób skany projektu tylko duże.

  • 15. Data: 2011-09-14 01:52:04
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    Aaaa i to trzeba od razu ocieplić od góry po zatkaniu. To też działa jak
    ściana szczytowa !!!!!!

  • 16. Data: 2011-09-14 01:55:11
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49694060575444370

    Trochę mało punktów mocowania murłaty. Powinno być dwa razy tyle. Później
    oglądasz w TV te dachy które odleciały.
    Każdą krokiew trzeba przymocować też do murłaty kawałkiem płaskownika czy
    kątownika, na wkręty.

  • 17. Data: 2011-09-14 01:57:13
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49694060575444370

    I tu po lewej ta ścianka co dotyka krokwii. Musisz ją obciąć poniżej żeby
    nie dotykała, bo popęka. I oczywiście ocieplić tak jak zewnętrzne ściany
    szczytowe.
    W ogóle wszystkie działówki od góry też pooklejaj po wcześniejszym zatkaniu
    porów.

  • 18. Data: 2011-09-14 02:01:19
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49694270552786434

    No za mało mocowań murłaty do wieńca. Trzeba by kupić nagwintowany pręt,
    pociąć go i na kotwy chemiczne, będzie chyba najtaniej ale obok i
    jątowniczek tam przykręcić od wewnątrz.
    te wszystkie usterki by nic nie kosztowały, a teraz robi się już z tego
    jakaś sumka.
    Zdecydowanie za mało punktów mocowania murłaty do wieńca. Przecież te kotwy
    gdyby były od razu to 50zł więcej, a teraz to już nie wiem co zrobić. takie
    wiercone są kilka razy słabsze i by trzeba ich tam dać więcej.

  • 19. Data: 2011-09-14 02:06:05
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49694314399126098

    Tu jest jatka. Wątpię, że ta skośna miała się tak opierać.Sensu to nie na.
    Trzeba to przerobić żeby krokiew opierała się na dole o murłatę w taki czy
    inny sposób poprzez tą drugą i wisiała sobie, a pod spdem ocieplenie.
    Ten cały narożnik jest do przeróbki. Tam wyjdzie grzyb, bo sam beton i brak
    możliwości ocieplenia.

  • 20. Data: 2011-09-14 02:10:04
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "kiki" <k...@t...fel> wrote in message news:j4p26d$8bm$1@opal.futuro.pl...
    > https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49694314399126098

    jeśli nawet trzeba by podpierać to punktowo albo dac dwie krokwie na sobie,
    a nie beton.. Obciąć i wstawić w obcięte krokiew na sztorc i połączyć
    deskami. Drewno słabo izoluje, wiele razy słabiej.
    I pamiętaj o tej scianie od góry. Zatkać zaprawą i za kilka dni ocieplić.
    ten narożnik jest do przeróbki. Trzeba zdemontować tą skośną belkę nad
    murem.