  • 21. Data: 2011-09-14 02:13:12
    Temat: Re: do kiki: mozesz zerknac na moje fotki? :)
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49694534639452978

    Od zewnątrz damy radę. Trzeba tylko pamiętać zeby opianować szpary przed
    klejeniem styro.

    Ale co z tego skoro od góry wlezie zimno. Tam od góry przerobić.

  • 22. Data: 2011-09-14 02:16:01
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49694708112819282

    cegła przy murłacie. Ona doprowadzi zimno do wieńca. Masz ją wywalić i
    wkleić tam izolację czy to styro czy wełne elewacyjną ale powlekaną, żeby
    wiatru nie puszczała. (stale o tym gadam :-)

  • 23. Data: 2011-09-14 02:19:01
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "kiki" <k...@t...fel> wrote in message news:j4p2p0$ah8$1@opal.futuro.pl...
    > https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49694708112819282

    A w ogóle to trzeba to odpiłowac niżej. I niech piłuja tarczą zamiast walić
    młotem bo popęka porotherm.

  • 24. Data: 2011-09-14 07:51:54
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > O i tu pierwszy przykład krokwii za blisko komina. Już na etapie
    > rozmieszczania powinni zacząć od kominów. Wstawić klocki 10cm jako
    > nieprzekraczalną przestrzeń.
    > Skutki tego mogą być różne.
    > Dach niedeskowany pracuje, może obalić komin, nie ma jak ocieplenia
    > wsadzić w okół komina. Mimo, że masz tam porotherm nie liczył bym za
    > wiele. Będzie ciągnąć porothermem, jego komorami, zamkami pionowymi.
    > Zresztą żona zapyta czemu ta sciana z kominem czasem taka zimna :-)
    > Wspomnisz :-)

    heh, nie odbiorą budynku, a i kominiarz nie podbije kwita,
    chyba, ze ma znajomego kominarza :)

    ja musiałem się nakombinowac, chociaz u mnie dali przy kominie niepalnym,
    gdzie miał być kominek,
    ale i tak zamaskowałem to przed odiorem, wstawiłem płytke kg niepalną
    zmiesciła się miedzy krokwie a komin na styk.

  • 25. Data: 2011-09-14 09:30:04
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 13 Wrz, 20:57, "Wasyl" <w...@o...pl> wrote:
    > Hej,
    > zrobiłem więcej zdjęć,
    > ekipa już skuła ściany szczytowe
    > styropian jest już przyklejany  do ściany szczytowej
    >
    > czy widzisz jakieś uchybienia/błędy na nowych zdjęciach?
    >
    > pozdrawiam
    > Wojtek
    >
    > tutaj link do zdjęć:
    >
    > https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceC...

    Komin zakończony cegła dzirawka (zaklejone zaprawą) to poważny błąd.
    Wiele osób uważ że cały komin powinien byc z pełnej cegły, częśc uważa
    że wystarcza tylko górne warstwy ale nikt nie kończy komina dziurawką,
    chyba że dajesz jeszcze jakąś czapke na ten komin.
    Pzdr
    QbaB

  • 26. Data: 2011-09-14 09:46:58
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

[...]

    OJ to bardzo powazny błąd, kosztował mnie sporo nerwów

    ja mam u siebie 4 ostatnie warstwy pełnej cegły, ale to za mało
    (fachowcy twierdzieli, ze to wystarczy, pamietam jak dzis kiedy sie cieszyli
    z dobrej rady, ze zaoszczedzą mi pare stowek dzięki ich super radzie, aby
    kupic tansza cegle dziurawkę)

    efekt jest taki:
    po 3 dniu opadów ciągłych w srodku wszystko mokre.
    przez cegłe woda wchodzi i przez fugi i dziurkami w koncu dochodzi na
    poddasze. Komin cały mokry

    zanim do tego doszedłem, to cała obrobkę poprawiałem kilka razy :)

    pomogło,( nie wiem na jak długo) uzycie środka silikonowego
    do klinkieru sarsil. Jak padalo ostatnio przez 5 dni ciągle to woda splywala
    z komina bardzo ladnie.

    w necie niezbyt duzo informacji o tym jak zabezpieczyc taki komin, tylko
    ogolnie ze
    jest to błąd i nie powinno się uzywać do kominów dziurawki.

    sąsiad w swoim nowym domu zabudował kominy z pięknego drogiego klinkieru
    łupkiem, jak u mnie będzie dalej ciekło zrobię
    tak samo, szkoda tylko tej kasy na klinkier

    pozdrawiam

  • 27. Data: 2011-09-14 11:45:49
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

> [...]
    >że wystarcza tylko górne warstwy ale nikt nie kończy komina dziurawką,
    >chyba że dajesz jeszcze jakąś czapke na ten komin.

    nie ma dziurawki na kominie ;)
    chyba ze ja czegos nie zauwazylem
    mozesz podać link o które zdjęcie dokładnie Ci chodzi?

  • 28. Data: 2011-09-14 12:21:56
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > nie ma dziurawki  na kominie ;)
    > chyba ze ja czegos nie zauwazylem
    > mozesz podać link o które zdjęcie dokładnie Ci chodzi?

    Tez mi się wydaje że tam jest dziurawka. Spawdź!

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49693079914715474

    KADAR

  • 29. Data: 2011-09-14 12:23:44
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Może to tylko ślady po czymś.

    KADAR

  • 30. Data: 2011-09-14 12:28:49
    Od: Kadar <o...@g...com>

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49693253923658674

    Ten komin zakończony jest jakąś rurą?

    KADAR