  • 31. Data: 2011-09-14 12:29:06
    Temat: Re: do kiki: mozesz zerknac na moje fotki? :)
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ccc3503a-df71-4c7f-af22-c22066857595@o15g2000vb
    e.googlegroups.com...

    > nie ma dziurawki na kominie ;)
    > chyba ze ja czegos nie zauwazylem
    > mozesz podać link o które zdjęcie dokładnie Ci chodzi?

    >Tez mi się wydaje że tam jest dziurawka. Spawdź!

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    4969307991471547

    cały wierzch jest z dziurawki, a w otworach to ją widać. Tylko powiekszyc fotke
    trzeba. Taki komin kwalifikuje sie do rozebrania.

    b.

  • 32. Data: 2011-09-14 13:43:05
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > nie ma dziurawki na kominie ;)
    > chyba ze ja czegos nie zauwazylem
    > mozesz podać link o które zdjęcie dokładnie Ci chodzi?

    wygląda, ze jest dziurawka, no chyba ze to nie twoj komin:)

    albo od nowa częsc z klinkieru pełnego wymuruj, (bo bedziesz miał powazne
    problemy przy ulewach)
    albo zabuduj go łupkiem w kolorze dachowki.

    Mnie to czeka niestety roziberac juz nie będę, bo obawia się o poniszczenie
    dachowek.
    I taniej zabudowac będzie to łupkiem.

  • 33. Data: 2011-09-14 14:20:00
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

> [...]

    >https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/
    BudowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#5
    649693079914715474

    >KADAR

    macie racje z tą dziurawką, widze na zdjęciu wyraźnie że jest kratówka,
    nie wiem jak to możliwe skoro specjalnie kupowali pełny klinkier na moje
    polecenie,
    czyzby im brakło i nie chciało im sie dokupywać?
    jade to zobaczyć na własne oczy

    pozdrawiam i dzieki za pomoc
    Wojtek

  • 34. Data: 2011-09-14 15:38:59
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Kadar" <o...@g...com> wrote in message
> [...]

    > https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49693079914715474

    Fucktycznie, też tego nie zauważyłem hue hue :-)

    Ale ja też pamiętam jak mi pomurowali ostatnie 4 czy 5 warstw z pełnej, a
    niżej dziurawka. Chyba będę likwidował jeden komin wentylacyjny. Cieknie,
    cofki powietrza, nieocieplony, sufit z płyt odłazi.
    Zamienię go na ocieploną PCV i jakoś zamaskuję dachówkowym wywietrznikiem.

  • 35. Data: 2011-09-14 15:42:57
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Wasyl" <w...@o...pl> wrote in message

    > czyzby im brakło i nie chciało im sie dokupywać?
    > jade to zobaczyć na własne oczy

    Tak było :-) Nie chciało się. To zwykłe oszustwo, liczyli, że tego nie
    zauważysz :-)

    Przypomnę wierszyk benklarza - to taki typ co gra w trzy kubki na giełdach
    samochodowych :-)
    (Pisownia oryginalnma)

    "
    Ty masz gały żeby patrzały
    Ja mam ręce i nimi kręcę
    Kto ma oczy z korka
    Będzie płacił z worka
    "

  • 36. Data: 2011-09-14 15:45:14
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

    > Mnie to czeka niestety roziberac juz nie będę, bo obawia się o
    > poniszczenie dachowek.
    > I taniej zabudowac będzie to łupkiem.

    Ale on ma krokwie za blisko komina i dachówki jeszcze nie ma.
    Szybciej będzie naciąć flexem i obalić to. No i ten porotherm pod spodem.
    Murować komin bez spoin pionowych ?????

  • 37. Data: 2011-09-15 08:46:50
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Ale on ma krokwie za blisko komina i dachówki jeszcze nie ma.
    > Szybciej będzie naciąć flexem i obalić to. No i ten porotherm pod spodem.
    > Murować komin bez spoin pionowych ?????

    Problem będzie znam go z autopsji :)
    , nawet jak to nie jest komin uzytkowanym to juz pomijam fakt problemu
    odbioru budynku
    i błędu w sztuce, ale ta belka będzie namakała przez przeciekającą
    dziurawkę, aż zgnije.

    u mnie zamocowali tak przy kominie dwie łaty, mające za zadanie podtrzymanie
    ccięzkiej dachówki, ktore podczas deszczów namakały przez przesiąkającą
    cegłe klinkierową

    Narazie sarsilem przejechałem komin i jest spokoj,woda scieka z niego,
    ciekawe jak dlugo będzie działał ten środek. byc moze za rok będę musiał
    obic kominy łupkiem.

  • 38. Data: 2011-09-15 13:44:30
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

    > Problem będzie znam go z autopsji :)

    Coś nam zamilkł autor :-)
    Nawet nie było sprzeczek między nami dyskutantami :-)
    Dobre w tym jest to, że może ktoś w końcu zbuduje modelowo i powie, że ma
    jak należy :-)

    Co do tych paragonów to opiszę jeszcze raz.

    Jak przyłapiecie wykonawcę na fuszerce to nie wolno się z nim awanturować
    tylko doprowadzić żeby się przyznał do fuszerki i poprawił. Na materiały,
    które trzeba dokupić należy wziąć osobny paragon, np z Castoramy lub składu
    budowlanego.
    Ale musi być tylko na to co zostało dokupione w celu poprawki.
    Następnie jak przychodzi moment zapłaty to wręczamy wykonawcy gotówkę i te
    paragony jako środek płatniczy tak aby cała suma (gotówka + paragony)
    wynosiła tyle ile zapłata za prace.
    Aha i nie zapomnijmy spisać z dowodu tego wykonawcę i podpisać z nim umowę
    na gwarancję.
    Bez tego zero zapłaty.

  • 39. Data: 2011-09-15 15:30:00
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

> [...]
    > zauważysz :-)
    >
    > Przypomnę wierszyk benklarza - to taki typ co gra w trzy kubki na giełdach

    Hej,
    byłem na budowie wczoraj,
    rzeczywiście ten jednen komin jest z dziurawki!

    majster mi powieział, że byli na składzie dokupywać klinkier pełny ale
    nie było i mieli tylko klinkier dziurawy,
    podobno jest to cegła kominowa,
    komin ma miec na górze kapelusz blaszany i kratki w wentylacjach

    uzgodniłem z majstrem, że do piątku dam mu znać czy burzyć ten komin
    co Wy sądzicie? trzeba burzyć?

    pozdrawiam
    Wojtek

  • 40. Data: 2011-09-15 15:36:45
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    > "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

    > Ale on ma krokwie za blisko komina i dachówki jeszcze nie ma.
    > Szybciej będzie naciąć flexem i obalić to. No i ten porotherm pod spodem.
    > Murować komin bez spoin pionowych ?????

    czy trzeba przesunąć tą krokwię aby oddalić ją od komina z kratówki?
    co trzeba naciąć flexem?
    co z porothermem pod spodem?

    https://picasaweb.google.com/100876479835685028612/B
    udowaBolechowiceCz2?authkey=Gv1sRgCNnymPKe2abpzgE#56
    49693008913811106