    From: "Darek" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: dofinansowania z gminy
    Date: Fri, 27 Feb 2009 13:46:17 -0000

    Witam

    Moja gmina głosi zacne hasła, przyroda, ekologia,
    bo my z dziada pradziada proekologiczni jesteśmy.

    Próbowałem sie dowiedzieć, czy tak "zelona" gmina posiada
    jakiś program dofinansowań rozwiazań ekologicznych - kolektory,
    pompy ciepła, piece co., przydomowe oczyszczalnie ścieków.
    Okazuje się, że nic podobnego.
    W jaki sposób można gminę pobudzić do działania. Czy to musi
    być wyłącznie własna inicjatywy gminy do pozyskania środków
    UE czy jakowych innych na rozwiazania ekologiczne, czy
    można gminę pobudzić do działania zbierając np. wnioski mieszkańców?
    Ewentualnie w jaki inny sposób można wspomóc gminę w działaniu,
    będąc szarym mieszkancem budującym dom?
    Może komuś udało się coś podobnego zdziałac w swojej gminie?

    Są jeszcze inne drogi starania się o dofinansowanie rozwiazań ekologicznych,
    pomijając gminę? Z starostwa? Od prezydenta Polski , premiera, ministrów,
    posłów ;-)?

    Pzdr
    Darek