eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniedomek w górach z lat 70tych niedokończona budowa. co dalej? › domek w górach z lat 70tych niedokończona budowa. co dalej?
    From: "amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: domek w górach z lat 70tych niedokończona budowa. co dalej?
    Date: Wed, 1 Sep 2010 11:22:01 +0200

    Stoi sobie domek w górach w pięknej okolic, który chciałem sprzedać, ale po
    tyodniowym pobycie w tej okolicy tak nam się spodobało, że zdecydowaliśmy
    dokończyć budowę. Dom jest w stanie surowym zadaszony, budowa zaczęta była w
    latach 70, stan murów jest w miarę dobry. Prąd jest w budynku. W zasadzie
    można powiedzieć, że posiadam tylko akt notarialny, w którym dodatkowo
    napisane, ze dom do rozbiórki (ma to jakieś znaczenie? Jeśli tak czy
    odwrócić to można bez większych komplikacji?), prawdopodobnie celowo, aby
    płacić mniejszy podatek. Działka jest budowlana. Teraz chciałbym dokończyć
    jego budowę, zacząć od odkopania fundamentów i ich ocielenia, następnie
    zrobić dreny. Dokumentacji niestety nie mam za dużo, w zasadzie nic, na
    upartego może odzyskam stary projekt, ale nie będzie to łatwe.

    Zdjęcie:
    http://tnij.org/domekliman

    Nie wiem za bardzo jak się do tego zabrać, czy prace takie jak robienie
    drenażu muszę zgłaszać?
    Czy wiąże się to z wystąpieniem od nowa o pozwolenie na budowę skoro budynek
    nigdy nie był oddany, ale na mapach jest naniesiony?

    Dzięki za podpowiedzi