  • Data: 2010-01-04 16:07:19
    Temat: droga z tłucznia a odśnieżarka :)
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam 60 m. drogi dojazdowej, piękny tłuczeń, wywalcowany, w lecie same
    zalety, ale zimą... mimo że 'wygładzony' (o tyle o ile taki tłuczeń być
    wygładzony może) to przy jeździe odśnieżarką (taki pług wirnikowy Stiga z
    bocznym wyrzutem) zdarza się 'zabierać' kamienie. To że zostają wyrzucane z
    dużą siłą na bok czy do przodu to jeszcze nic. Zdażyło mi się już zerwanie
    śrub mocujących wirnik - wprawdzie koszt naprawy to kilkanaście pln, ale co
    będzie jak wirnik będzie się zrywał co chwilę? Pług non stop w remoncie?
    Chciałem wylać tam beton, taki wibrowany w technologii jak wykonanie
    normanej betonowej drogi dojazdowej, z dylatacjami, ale cena zaporowa :) -
    droższe to niż kostka...
    Najlepiej byłoby polać to czymś przeźroczystym :) żeby kamień został, ale
    nie ruszał się z miejsca... macie jakiś inny pomysł? (zwykła woda i czekać
    na lód odpada :))

    Adam