    From: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: drzwi wewnętrzne - ościeżnice
    Date: Thu, 4 Apr 2013 13:00:24 +0200

    Witam,

    chciałbym zapytać o drzwi wewnętrzne, a właściwie to o ościeżnice.

    Ościeżnice stałe czy regulowane? Ja skłaniam się ku regulowanym jako
    bardziej estetycznym, ale nie wiem czy wszędzie da się i czy jest sens
    montowania ościeżnicy regulowanej.

    Na przykład drzwi do spiżarni, gdzie do otworu drzwiowego prostopadła
    ściana. Czy tam da się zamontować ościeżnicę regulowaną?

    Drugie co mnie zastanawia to ościeżnica do drzwi między garażem a holem. Mur
    wraz z tynkiem ma ok. 28cm szerokości. Taka ościeżnica regulowana będzie
    dość droga i nie wiem czy będzie dobrze wyglądać (kolor będzie ciemny,
    pewnie orzech). Może lepiej dać stałą? Co sądzicie?

    No i wciąż nie wiem czy drzwi między garażem a holem dać jako zwykłe
    wewnętrzne czy jako wejściowe wewętrzne (takie jak na klatkach schodowych w
    bloku) a może zewnętrzne... Czy porządne zamykanie (2 zamki) jest potrzebne?

    Acha i jeszcze jedno. Czy ktoś montował samodzielnie drzwi wewnętrzne? Da
    radę to zrobić samemu czy jednak zlecić to fachowcom? Sama pianka czy
    również dyble, kołki?

    Pozdrawiam,
    BWP