  • 41. Data: 2011-06-09 13:05:57
    Temat: Re: ekspertyza budowlana dachu - gdzie się zwrócić?
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message
    news:isqc6j$gat$1@news.onet.pl...

    > Tylko że to nie było tak że ja brąłem przypadkowych wykonawców.

    Tobie sie udało :-) Umówmy sie :-)

  • 42. Data: 2011-06-09 13:20:33
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    i.googlegroups.com...
    On 7 Cze, 15:38, "kiki" <k...@t...fel> wrote:

    > Zalezy gdzie. Bywam czesto przy budowach Orlikow - tych boisk dla
    > dzieciakow

    Ja bym mimo wszystko wydał te pieniądze zamiast na orliki to na naukę
    języków obcych :-) Kopanie piłki i zero innych bodźców prowadzi do
    wykluczenia społecznego i dzieci obracają w środowisku patologicznym
    późniejszych kiboli.

  • 43. Data: 2011-06-09 13:24:06
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

    > "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Tobie sie udało :-) Umówmy sie :-)

    Być może.
    Ale myśle że to Tobie sie nie udało raczej.
    Nawet z kotem;)))

    A tak na poważnie co się miało udac lub nie udać? Budowa domu to niezbyt
    skomplikowany proces i przebiega całkiem bezstresowo. trzeba tyko umiec
    odfiltrowac bzdury z forum muratora np jak i tu na grupie i i nie przejmowac
    się pierdołami. Beton B25 czy nawet mocniejszy, wodoodporny na ławy,
    wibrowany, 28 dni lany woda, ubijanie wełny młotkiem, odmierzanie wody do
    kleju z dokładności do 1 mililitra, to wybacz ale to nie ta bajka. Juz
    niezle np Quentowi w głowie znamieszałes w koszty dodatkowe spore go chiałes
    wpędzić a on zaledwie ławy wylał.
    Za chwile ktoś nieznajacy jego warunków gruntowych każe mu drenaz robic,
    folie babelkowa dawac tak dla swiętego spokoju, sprawdzać jakośc gładzi
    hal;ogenem 1000Wa fugi suwmiarką i tego typu rady czasmi dla konkretnego
    przypadku bez sensu. I tak można bez końca.
    W drugą strone tez nie można [przegiąć ale jak się bieże doświadczonych
    wykonawców to oni doskonale wiedza co i jak. I jak sie do nich po ludzku
    podchodzi to i oni potrawia swoją robote wykonac na przyzwoitym poziomie.

    Krzysiek

  • 44. Data: 2011-06-09 13:30:34
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Nawet z kotem;)))

    Z dwoma kotani :-)

    > niezle np Quentowi w głowie znamieszałes w koszty dodatkowe spore go
    > chiałes wpędzić a on zaledwie ławy wylał.

    Żadne koszty. Koszty to miał po zmarnowaniu dysperbitu, bo ten dysperbit tam
    długo żył nie bedzie.
    Mógł od początku przeanalizowac sprawę otulin zanim zamówił strzemiona.
    I tak mu wyprostowałem wykonanie zbrojenia :-)

    Tam u niego są dalesze zdjęcia :-)
    https://picasaweb.google.com/quent75/20110517_budowa
    _domu

    Tam na dole - możemy się z lekka czepiać :-)

  • 45. Data: 2011-06-09 13:31:56
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Spoko, w skosach nie dali krisowi paroizolacji - kris tez tego nie
    > wiedział trzeba dać :-) Poczekamy jeszcze roczek, dwa trzy i zobaczymy :-)

    Akurat skosy to sobi sam robiłem a paroizolacji nie dałem bo wtedy
    producenci systemów ociepleń taką zalecali tylko do pomieszczeń mokrych.I
    nie myślę zeby był to jakiś poważny błąd. Pomyśl skąd i ile może byc wilgoc
    npi u mnie w sypialni i czy ta wilgoś ma szanse przedostac się przesz kilka
    warstw farby, gładż i płyty gipskartonowe do wełny. Czy widzisz tu gdzies
    jakies zagrozenie? Bo ja wcale.
    I to jest doskonały przykład paranoi z forum muratora- czytałem że co
    niektórzy jak kabel do kinkietu przez regips wypuszczaja to to miejsce jakąs
    specjalną tasma uszczelniaja aby przez tą dziurke obok kabla wilgoć w wełnę
    nie weszła. Albo jakas kosmiczna folia która rzekomo odbija ciepłó. dałes to
    u siebie remontując skosy?

    Krzysiek

  • 46. Data: 2011-06-09 13:35:50
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    Sam napisałeś "1000zł beton"
    1000zł rto żadne koszty?

    > Koszty to miał po zmarnowaniu dysperbitu, bo ten dysperbit tam długo żył
    > nie bedzie.

    Kasę zmarnował to fakt- kupując dysperbit aby zaizolować nim ławy bo u niego
    ta izolacja do nicego niepotrzebna.

    > Mógł od początku przeanalizowac sprawę otulin zanim zamówił strzemiona.
    > I tak mu wyprostowałem wykonanie zbrojenia :-)

    Widziałes projekt jego domu?
    On nie stawia takiej fortecy jak Ty tylko niewielki leciutki(bo nawet stropu
    nie będzie miał) budynek
    A ląwy teraz ma takie ze pewnie mógłby wiezowiec postawić.
    Ale co tam, na poczatku budowy kasy jest sporo i łatwo sie ją wydaje.

    Krzysiek

  • 47. Data: 2011-06-09 13:37:49
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > języków obcych :-) Kopanie piłki i zero innych bodźców prowadzi do
    > wykluczenia społecznego i dzieci obracają w środowisku patologicznym

    Twoja córka spotyka się czasami z jakimis rówieśnikami? czy tylko widzi
    swiat wewnątrz Twojej posesji i ze srodka Twojego auta itp?

  • 48. Data: 2011-06-09 13:43:23
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > A ląwy teraz ma takie ze pewnie mógłby wiezowiec postawić.

    Wiesz co mnie zastanawia tylko.? ściana fundamentowa od strony szklarni.
    jedno z ostatnich zdjęć na dzień dzisiejszy.
    https://picasaweb.google.com/quent75/20110517_budowa
    _domu#

    Jak wysoko tam będzie grunt?
    Czy uda mu się zachować głębokość przemarzania? Tak mi coś nie wygląda.
    I te bloczki betonowe ze szparami pomiędzy na 6cm.

    > Ale co tam, na poczatku budowy kasy jest sporo i łatwo sie ją wydaje.

    To prawda, sam tego doświadczyłem. Dostaje się małpiego rozumu i megalomanii
    na początku :-)

  • 49. Data: 2011-06-09 13:45:27
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > przesz kilka warstw farby, gładż i płyty gipskartonowe do wełny. Czy
    > widzisz tu gdzies jakies zagrozenie? Bo ja wcale.

    Nie mam zdania ale na pewno paroizolacja uszczelnia przed wiatrem poprzez
    wszelkie szczeliny i pęknięcia. Nawet jak nie ma chronić przeciw parze to
    izoluje od wiatru po latach jak już łączenia popękają.

  • 50. Data: 2011-06-09 13:47:32
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > Twoja córka spotyka się czasami z jakimis rówieśnikami? czy tylko widzi
    > swiat wewnątrz Twojej posesji i ze srodka Twojego auta itp?

    Ćśśśśśśśicho :-) O dzieciach aż tak nie rozmawiajmy :-) Ale nie puszczam w
    niepewne środowiska :-)