  • 51. Data: 2011-06-09 13:49:59
    Temat: Re: ekspertyza budowlana dachu - gdzie się zwrócić?
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    o to zdjęcie mi chodzi

    https://picasaweb.google.com/quent75/20110517_budowa
    _domu#5615556692796149106

    Ten narożnik i ten dalszy

  • 52. Data: 2011-06-09 13:52:47
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-09 15:20, kiki pisze:

    > "Adam" <a...@g...com> wrote in message
    i.googlegroups.com...

    > Ja bym mimo wszystko wydał te pieniądze zamiast na orliki to na naukę
    > języków obcych :-) Kopanie piłki i zero innych bodźców prowadzi do
    > wykluczenia społecznego i dzieci obracają w środowisku patologicznym
    > późniejszych kiboli.

    wtedy beda kibolami po angielsku?

    Michał

  • 53. Data: 2011-06-09 13:55:44
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "MichałG" <g...@w...pl> wrote in message

    > wtedy beda kibolami po angielsku?

    No to na dodatkowe zajęcia z matematyki i fizyki :-) Lub naukę programowania
    :-)

  • 54. Data: 2011-06-09 14:57:56
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-09 15:55, kiki pisze:

    > "MichałG" <g...@w...pl> wrote in message

    > No to na dodatkowe zajęcia z matematyki i fizyki :-) Lub naukę
    > programowania :-)

    a moze patologie rodzi własnie wychowanie w izolacji? bez okazji do
    oreagowania i przy braku ruchu?
    jak widać po pewnym nieduzym panu w polityce... ok. ntg
    michał

  • 55. Data: 2011-06-09 15:06:45
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-09 15:49, kiki pisze:
    > o to zdjęcie mi chodzi
    >
    > https://picasaweb.google.com/quent75/20110517_budowa
    _domu#5615556692796149106

    > Ten narożnik i ten dalszy

    wyglada na potrzebę krótkiego (na szerokość ) nasypu. Sciany jest dosyć.
    Trzeba by zajrzeć do projektu a raczej adaptacji zagospodarowania
    działki -jesli to typówka.

    6cm- nie przesadzaj, widać całkiem porządny mur.

    michał

  • 56. Data: 2011-06-09 16:02:28
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    W dniu 2011-06-09 15:55, kiki pisze:

    > a moze patologie rodzi własnie wychowanie w izolacji? bez okazji do
    > oreagowania i przy braku ruchu?

    Patologia się rodzi jak puścisz swoje dzieci z inna patologią. Trzeba
    izolować.

  • 57. Data: 2011-06-09 17:18:35
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Thu, 9 Jun 2011 18:02:28 +0200, kiki napisał(a):

    > Patologia się rodzi jak puścisz swoje dzieci z inna patologią. Trzeba
    > izolować.

    ...a skoro wszyscy to partacze, a dokoła sama patologia, to stajesz się
    samotną ostoją normalności na oceanie popeliny. MSPANC :-P

    --
    ŁC
    Złośliwość jest pochodną inteligencji

  • 58. Data: 2011-06-10 08:20:31
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    > Czy uda mu się zachować głębokość przemarzania? Tak mi coś nie wygląda.

    A znasz warunki gruntowe u Quenta?
    Jako wybitny teoretyk powinienes wiedziec że na gruntach niewysadzinowych
    mozna posadawiac budynek nawet na głebokości 0,5m;))
    Z tym że zastrzegam- nie wiem jak jest u Quenta.

    > To prawda, sam tego doświadczyłem. Dostaje się małpiego rozumu i
    > megalomanii na początku :-)

    Więc nie wpędzaj w podobny nastró Quenta

    Krzysiek

  • 59. Data: 2011-06-10 12:03:04
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-09 18:02, kiki pisze:

    > "MichałG" <g...@w...pl> wrote in message

    > Patologia się rodzi jak puścisz swoje dzieci z inna patologią. Trzeba
    > izolować.

    tasmą izolacyjną do kaloryfera..... własnie to co piszesz to najgorsza
    patologia.

    Michał

  • 60. Data: 2011-06-10 14:04:36
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > tasmą izolacyjną do kaloryfera..... własnie to co piszesz to najgorsza
    > patologia.

    Puść swoje, niech stoi pod sklepem albo pod klatką z kolegami "z boiska" :-)