  • 1. Data: 2014-03-07 12:18:26
    Temat: fachowca do projektu wnętrza potrzeba
    Od: Wicio <w...@g...pl>

    Witam!
    Poszukuję fachowca z Trójmiasta lub okolic, który dopomoże w
    opracowaniu układu funkcjonalnego pomieszczeń w nowo-budowanym domu.
    Prosze okontakt

    p...@g...com

    *****
    Wicio

  • 2. Data: 2014-03-07 14:17:09
    Temat: Re: fachowca do projektu wnętrza potrzeba
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 7 marca 2014 12:18:26 UTC+1 użytkownik Wicio napisał:
> [...]
    >
    > Poszukuję fachowca z Trójmiasta lub okolic, który dopomoże w
    >
    > opracowaniu układu funkcjonalnego pomieszczeń w nowo-budowanym domu.

    A doradcy życiowego nie potrzebujesz? Albo trenera osobowości? Od takich rzeczy co
    pytasz to zawsze żony były. One zawsze mają rację. Obok mnie jest firma doradzająca w
    zakresie zasłon i firanek. Dać adres?

  • 3. Data: 2014-03-07 14:32:32
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Wicio" napisał w wiadomości grup

    > Poszukuję fachowca z Trójmiasta lub okolic, który dopomoże w opracowaniu
    > układu funkcjonalnego pomieszczeń w nowo-budowanym domu.

    Z ciekawości dlaczego musi być z Trójmiasta lub okolic? Z innych części
    kraju za długo maile dochodzą czy co?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2014-03-07 21:32:11
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

[...]

    szukaj po znajomych i sprawdzonych bo latwo trafic na partaczy.