  • Data: 2010-02-23 08:10:00
    Temat: garaz nieogrzewany i wykonczenie scian i podlogi
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    zabralem sie za przygotowania do remontu garazu - obecnie posadzka to beton
    usyfiony smarami olejami i co tam na nim bylo, sciany to biala cegla
    dziurawka, strop nieotynkowany.

    myslalem o polozeniu ceramiki na podlodze i scianach coby latwiej to w
    czystosci utrzymac - ma to sens? obawiam sie zimy, ze odparzy mi calosc....
    Ew jak wykonczyc sciany i posadzke w inny sposob? zalezy mi na bialym
    kolorze zeby bylo jasno w pomieszczeniu. Ogolnie kombinuje zeby bylo tam
    czysciej:P.

    Slyszalem o specjalnych farbach na beton - ma to sens?

    no i dumam nad zrobieniem kanalu ale mam glebe dosc bogata w wilgoc i
    poprzednio jak byl w innym garazu to wiecznie tam woda stala:/ kanal by mi
    sie przydal i to bardzo, ale zastanawiam sie czy jest sens go kopac pod
    garazem czy moze lepiej zrobic jakis najazd stalowy na powietrzu.... jacys
    doswiadczeni pomoga?:)
    sir