  • 11. Data: 2011-08-12 09:05:34
    Temat: Re: ile stępli na 70m2 stropu?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "enemyunknown" napisał w wiadomości grup
    h14g2000yqd.googlegroups.com...

    >Ja sprzedam
    >Ty sprzedasz
    >On sprzeda

    >Stempel stempel stempel ... kurw*

    Co racja to racja;)))

  • 12. Data: 2011-08-12 10:48:12
    Od: szary <n...@x...pl>

    Adam wrote:

    > Jaka mordega... 170m2 jeden czlowiek zaszalowal u mnie w 3 dni,
    > kolejne 2 dni z pomocnikiem to zbroili, a w ostatni dzien (niedziele)
    > zaszalowal i zazbroil schody - 16 stopni ze spocznikiem :) Skasowal za
    > to 3k pln. To byl najlepszy fachowiec jakiego goscilem na budowie :-)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam
    Oszczędzałem na ekipie ;) Ale racja. musze nad tym jeszcze raz pomysleć, nie
    się co szarpać.
    m.

  • 13. Data: 2011-08-12 12:42:56
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "szary" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Oszczędzałem na ekipie ;) Ale racja. musze nad tym jeszcze raz pomysleć,
    >nie
    >się co szarpać.

    Od razu ekipa;))
    Do tego etapu jest Tobie potrzebnych dwoje ludzi.
    Za zaszalowanie, zbrojenie, zalanie skasują penie 3-5 tys zł. Przy innych
    stropach byłoby podobnie

    -- Pozdrawiam

    Kris