  • 181. Data: 2015-09-16 20:55:50
    Temat: Re: imigranci
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To efekt tej specjalnej klasy. Tes polegal na sprawdzeniu czy samodzielnie potrafi
    trzymac lyzke.

  • 182. Data: 2015-09-16 21:39:52
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 16 września 2015 19:17:03 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    >Nie zauważyłeś że Ghost nie dyskutuje tylko nas tu próbuje coachingować.

    Tylko przy okazji.

  • 183. Data: 2015-09-20 22:32:30
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Wed, 9 Sep 2015 10:21:00 +0200, Ghost napisał(a):

    > Polska nigdy nie będzie zobowiązana przyjąć takiej liczby.

    Zacznij się oswajać z myślą, że kopaczka już przygotowuje grunt pod min. 80
    tysi (porównania do stadionów, Czeczenów). Jeszcze im to chwilę zajmie, bo
    opór jednak jest duży a niedługo wybory. Przygotuj sobie jakąś ładną mowę:)

    --
    scruffty

  • 184. Data: 2015-09-20 22:35:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    scruffty wrote:

> [...]
    > opór jednak jest duży a niedługo wybory. Przygotuj sobie jakąś ładną mowę:)

    niezwyciężenie Polacy trzesą portkami przed paroma uchodźcami?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 185. Data: 2015-09-20 22:51:07
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Sun, 20 Sep 2015 20:35:07 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > niezwyciężenie Polacy trzesą portkami przed paroma uchodźcami?

    To raczej niechęć do nie swojej wojny i za nie swoje interesy (nie mówię,
    że teraz, ale za kilka lat). A po drugie to nie są uchodźcy (uchodźców jest
    może z 5%). Obecny porządek w Europie się coraz mniej sprawdza, o ile
    Grecja jeszcze jakoś przeszła, to z emigrantami tak prosto nie będzie. Ten
    układ dupnie, bo nie wyciągamy wniosków z historii.

    --
    scruffty

  • 186. Data: 2015-09-20 22:51:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    scruffty wrote:

> [...]
    > Grecja jeszcze jakoś przeszła, to z emigrantami tak prosto nie będzie. Ten
    > układ dupnie, bo nie wyciągamy wniosków z historii.

    widać, że nie wyciągamy. W Poslce mieszka mnóstwo uchodźców, bardzo
    róznych. ale 99% z tych, którzy teraz narzekają nic o tym nie wie bo
    przyjechali bez zdjęć na pierwszych stronach

  • 187. Data: 2015-09-20 22:57:27
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 września 2015 22:53:11 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > widać, że nie wyciągamy. W Poslce mieszka mnóstwo uchodźców, bardzo
    > róznych.

    Muzulmanow?

    --
    Adam Sz.

  • 188. Data: 2015-09-20 22:57:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Muzulmanow?

    głównie

  • 189. Data: 2015-09-20 23:06:15
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 września 2015 22:59:56 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > głównie

    Jakis pomijalny promil. Oczywiscie pomijajac zasymilowanych i ucywilizowanych
    Tatarow. Gowno wysylane przez ISIS nie ma z nimi nic wspolnego.

    --
    Adam Sz.

  • 190. Data: 2015-09-20 23:07:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Jakis pomijalny promil. Oczywiscie pomijajac zasymilowanych i ucywilizowanych
    > Tatarow. Gowno wysylane przez ISIS nie ma z nimi nic wspolnego.

    właśnie pokazałeś, że należysz do tych 99% :)