  • 41. Data: 2015-09-09 11:42:39
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:4e51e272-f9bd-455a-872f-9ae965829ac4@go
    oglegroups.com...

    W dniu środa, 9 września 2015 08:10:05 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Zacznij ogladac relacje w Internecie niezaleznych ludzi, a nie ogladac
    >zdjec
    >w Wyborczej. Tfu, lewaku. Wiedzialem ze z twoja glowa jest cos mocno nie
    >halo.

    Taaaa... cały prymitywny adaś.

  • 42. Data: 2015-09-09 11:42:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > W Wyborczej niedawno przekonywali, ze Szwecja KIEDYS MIALA PROBLEM z imigrantami.
    > KIEDYS :-))) Przczytalem o tym po tym, jak od dwoch dni czytalem o Szwecji i
    > ruinie do jakiej doprowadzil ten kraj ich multi kulti. Szwecja jest wzorem
    > jak bardzo multi kulti sie nie sprawdza i jak bardzo nie ma sensu, a oni
    >

    > Do ghoscika:
    >
    > Uchodzcy na dworcu w Budapeszcie - wskaz chociaz JEDNA kobiete lub dziecko:
    >
    > http://static.prsa.pl/images/b7ff3e51-8c22-47c0-a357
    -b17cdecfcc79.jpg

    > Polowa tej holoty tylko czeka zeby ci glowe sciac.

    mówisz, że to są sami młodzi mężczyźni?
    <http://thumbs.dreamstime.com/x/uchod%25C5%25BAcy-w-
    budapest-w%25C4%2599gry-58908507.jpg>
    <http://www.fakt.pl/m/crop/-658/-500/faktonline/6357
    73015184544364.jpg>
    <http://gfx.radiozet.pl/var/radiozetv3/storage/image
    s/media/images/budapeszt-dzieci/758672-1-pol-PL/buda
    peszt-dzieci.jpg>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2015-09-09 11:47:33
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Uchodzcy na dworcu w Budapeszcie - wskaz chociaz JEDNA kobiete lub dziecko:

    >http://static.prsa.pl/images/b7ff3e51-8c22-47c0-a35
    7-b17cdecfcc79.jpg

    I mówisz, że nie widziałeś ŻADNYCH zdjęć z kobietami i dziećmi?

    >Polowa tej holoty tylko czeka zeby ci glowe sciac.

    A druga połowa by zgwałcić twojego psa.

    Przykro mi, że mieszkam w jednym kraju z hołotą twego pokroju.

  • 44. Data: 2015-09-09 11:49:53
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Adam Sz. wrote:

> [...]

    773015184544364.jpg>
    ><http://gfx.radiozet.pl/var/radiozetv3/storage/imag
    es/media/images/budapeszt-dzieci/758672-1-pol-PL/bud

    Sie nie liczy, mialo byc na zdjeciu adasia, w końcu nie po to szukał go w
    googlach przez pol godziny, zeby teraz je olac.

  • 45. Data: 2015-09-09 12:01:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Sep 2015 10:54:26 +0200, Ergie

    > Mnie wychowano w miłości do ojczyzny. Z tej miłości wynika troska i
    > zaangażowanie. Nie rozumiem jak można twierdzić że się kocha ojczyznę a
    > jednocześnie nie chcieć uczestniczyć w decydowaniu o jej losie.

    Jak pytania są niebezpieczne dla obywateli, to się takie referendum
    UNIEWAŻNIA przez nieuczestniczenie w nim. Ja też nie poszedłem, bo to był w
    moim przekonaniu (i jak widać, wielu innych) zwykły żart prowadzącego
    (czyt. Komorowskiego, czy też raczej tego łysego idioty na czele sztabu) --
    iść na takie referendum, bo "trzeba" (podpierając się troską,
    zaangażowaniem i miłością do ojczyzny), to śmiech na sali.

    --
    Pozdor Myjk

  • 46. Data: 2015-09-09 12:03:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

> [...]
    > iść na takie referendum, bo "trzeba" (podpierając się troską,
    > zaangażowaniem i miłością do ojczyzny), to śmiech na sali.

    +1

  • 47. Data: 2015-09-09 12:09:23
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 września 2015 11:44:51 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > mówisz, że to są sami młodzi mężczyźni?

    https://www.youtube.com/watch?v=c2VluM5jtcQ

    Bierz ich do swojego domu!
    Ja ich tu nie chce i na szczescie 70% (a niedlugo wiecej) Polakow rowniez.

    --
    Adam Sz.

  • 48. Data: 2015-09-09 12:11:18
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 września 2015 11:44:51 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    http://www.polishexpress.co.uk/muzulmanscy-imigranci
    -zgwalcili-szefowa-placowki-imigracyjnej/

    Na slowocz nawet ludzi, ktorzy bezposrednio sa zaangazowani w pomoc im gwalci
    i zabija.

    --
    Adam Sz.

  • 49. Data: 2015-09-09 12:17:09
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]

    i-zgwalcili-szefowa-placowki-imigracyjnej/

    >Na slowocz nawet ludzi, ktorzy bezposrednio sa zaangazowani w pomoc im

    To jest nic, tu sa gorsi
    http://natemat.pl/154061,zdewastowali-zabytek-zamord
    owali-piekna-brytyjke-x-mrozacych-krew-w-zylach-hist
    orii-o-imigrantach

  • 50. Data: 2015-09-09 12:22:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=c2VluM5jtcQ
    >
    > Bierz ich do swojego domu!
    > Ja ich tu nie chce i na szczescie 70% (a niedlugo wiecej) Polakow rowniez.

    a ja nie chcę tu chrześciajańskiej hołoty mordującej się maczetami.