  • 51. Data: 2015-09-09 12:31:41
    Temat: Re: imigranci
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No przeciez to jej wina byla bo nie byla ubrana w worek z dziura na oczy.

  • 52. Data: 2015-09-09 12:35:10
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 września 2015 12:24:12 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > a ja nie chcę tu chrześciajańskiej hołoty mordującej się maczetami.

    Za to wolisz islamistow, ktorzy:

    1. Szkola dzieci do mordowania innych ludzi:
    https://www.youtube.com/watch?v=N3jJ0XNinXg

    2. Obcinaja glowy przypadkowym ludziom:
    http://www.mirror.co.uk/news/world-news/isis-behead-
    street-magician-entertaining-4929838

    3. Morduja kobiety za to, ze nie chcialy uczestniczyc w "seksualnym dzihadzie":
    http://en.alalam.ir/news/1727025

    4. Dokonuje egzekucji na niewinnych ludziach przez spalenie zywcem:

    http://www.ibtimes.co.in/isis-set-burn-alive-17-kurd
    ish-fighters-per-new-video-after-jordanian-pilot-exe
    cution-623474

    5. Dokonuje egzekucji na niewinnych ludziach przez utopienie w klatce:

    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=1329&titl
    e=Makabryczne-wideo-ISIS-Dzihadysci-dokonali-sadysty
    cznych-egzekucji&wid=17659872&

    Mam wymieniac dalej? Najbardziej humanitarne metody u nich to strzal w glowe,
    strzal z RPG w czlowieka, detonacja bomby przytwierdzonej do ciala. Bardziej
    drastycznych przypadkow sa setki. To jest BYDLO, a nie ludzie.

    Do wszystkich w/w przykladow znajdziesz sobie filmy w internecie ale nie
    polecam bo noz w kieszeni sie otwiera jak sie to widzi.

    --
    Adam Sz.

  • 53. Data: 2015-09-09 12:42:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]

    >http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=1329&tit
    le=Makabryczne-wideo-ISIS-Dzihadysci-dokonali-sadyst

    Drogi wioskowy głupku, imigranci o których mowa, właśnie uciekają od tego
    wszystkiego co powyżej. Ty byś pewnie w czasie wojny odsyłał Żydów do
    Niemiec, bo tam są zagazowywani. I to byłoby dla ciebie logiczne. Jak się
    czujesz jako moralne ścierwo?

  • 54. Data: 2015-09-09 12:48:51
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2015-09-09 o 10:21, Ghost pisze:

    > Użytkownik "scruffty" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Polska nigdy nie będzie zobowiązana przyjąć takiej liczby.

    Formalnie to my nawet do tych pierwszych 12-tu tysięcy nie jesteśmy
    zobowiązani. Natomiast jakaś komisarz europejka już się odgraża, że będą
    żądać karnych wpłat od krajów, które uchodźców nie przyjmą lub
    ewentualnie zamkną tym krajom kurek z pieniędzmi z unii.

  • 55. Data: 2015-09-09 12:50:48
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 września 2015 12:42:07 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Drogi wioskowy głupku, imigranci o których mowa, właśnie uciekają od tego
    > wszystkiego co powyżej.

    ROTFL. Naiwniak. To po chuj oni wyrzucaja swoje paszporty? Zeby nie dalo sie
    ich zidentyfikowac w zaden sposob. Bo polowa z nich przyjechala tutaj obciac
    ci leb. ISIS DOKLADNIE taki scenariusz zapowiadalo na poczatku roku.

    Czytaj dalej Wyborcza lewusie. TFU!

    --
    Adam Sz.

  • 56. Data: 2015-09-09 12:52:35
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Jak pytania są niebezpieczne dla obywateli, to się takie referendum
    > UNIEWAŻNIA przez nieuczestniczenie w nim.

    Co było niebezpiecznego w tych pytaniach?

    Pierwsze (JOW) i trzecie (domniemanie niewinności) było konkretne i zadane
    prostym językiem.

    Drugie (finansowanie partii) było niepełne - bo powinno brzmieć czy jesteś
    za obniżenie/likwidacją finansowania partii i nie czy jesteś za utrzymaniem
    stanu obecnego. Bo bycie przeciw nie koniecznie oznacza chęć
    likwidacji/obniżenia.

    Gdzie tu widzisz jakieś niebezpieczeństwo?

    > Ja też nie poszedłem, bo to był w
    > moim przekonaniu (i jak widać, wielu innych) zwykły żart prowadzącego
    > (czyt. Komorowskiego, czy też raczej tego łysego idioty na czele
    > sztabu) --
    > iść na takie referendum, bo "trzeba" (podpierając się troską,
    > zaangażowaniem i miłością do ojczyzny), to śmiech na sali.

    Widzę że nie rozumiesz demokracji.
    Pojawia się człowiek-widmo i głosi JOW'y uzyskuje znaczący wynik w wyborach
    więc naturalnym jest że pojawia się pytanie czy społeczeństwo chce JOW'ów
    czy może głosowali na niego na złość innym.

    Jak inaczej chcesz to sprawdzić?

    A zmiana ordynacji na JOW jest zmianą fundamentalną i w mojej opinii powinna
    być poprzedzona referendum a nie narzucona przez jakąś chwilowo rządzącą
    partię.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 57. Data: 2015-09-09 12:56:01
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 września 2015 12:42:07 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Drogi wioskowy głupku, imigranci o których mowa, właśnie uciekają od tego
    > wszystkiego co powyżej.

    I nie rob kurwy z logiki. ISIS nie rusza muzulmanow, wiec przed czym ci
    muzulmanie uciekaja? Przeciez w kraju rzadzonym przez ISIS muzulmanie maja sie
    jak w raju. Nie powiesz mi chyba, ze to chrzescijanie?

    Oj jak ja bym cie chetnie w srodek takiego obozu wstawil - w minute zmienilbys
    swoje nastawienie do tego gowna, ktore uwaza ze wszystko mu sie nalezy.

    Skoro uciekaja z powodu wojny to dlaczego cisna do Niemiec i Szwecji?
    Po drodze maja kilkanascie roznych krajow w ktorych NIE MA WOJNY.

    --
    Adam Sz.

  • 58. Data: 2015-09-09 12:56:05
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-09-09 o 08:10, Ghost pisze:
> [...]
    1823993.1073741828.183689351825015/418078865052728/?
    type=1

    > Streść.

    Jak streści, to cała istota przekazu sobie pójdzie w las. Więc jak
    trochę tekstu to dla Ciebie za dużo, to cóż...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 59. Data: 2015-09-09 13:00:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ergie wrote:

    > Użytkownik "Myjk" napisał w wiadomości grup

    > Co było niebezpiecznego w tych pytaniach?
    >
    > Pierwsze (JOW) i trzecie (domniemanie niewinności) było konkretne i zadane
    > prostym językiem.

    konkretne? a jakie JOW?

> [...]
    > stanu obecnego. Bo bycie przeciw nie koniecznie oznacza chęć
    > likwidacji/obniżenia.
    >
    > Gdzie tu widzisz jakieś niebezpieczeństwo?

    w tym, że da mandat do podniesienia finansowania partii. Bo pytanie było
    zupełnie niekonkretne

    trzecie pytanie zaś było zbędne z dwóch powodów. Po pierwsze bo taka
    zasada powinna być stosowana z założenia, po drugie bo została zapisana
    ustawowo

    > Widzę że nie rozumiesz demokracji.

    widzę, że nie rozumiesz jaka jest różnica między wyborami a referendum

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 60. Data: 2015-09-09 13:00:59
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-09-09 o 12:42, Ghost pisze:
> [...]
    > tego wszystkiego co powyżej. Ty byś pewnie w czasie wojny odsyłał Żydów
    > do Niemiec, bo tam są zagazowywani. I to byłoby dla ciebie logiczne. Jak

    http://www.express.co.uk/news/world/555434/Islamic-S
    tate-ISIS-Smuggler-THOUSANDS-Extremists-into-Europe-
    Refugees

    Pzdr
    --
    /__/_* /