  • 561. Data: 2015-09-30 11:59:40
    Temat: Re: imigranci
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 30 września 2015 11:54:46 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > A niby o czym ja pisze? Odmawiasz ludziom prawa człowieczeństwa
    > pseudochrześcijaninie.

    Aaa - odmawiam czego? A to czlowieczenstwo wiaze sie z posiadaniem ifona? A murzyn z
    dziczy to juz czlowiekiem nie jest?
    Tobie sie czlowieczenstwo z bogactwem pomyliło.

    b.

  • 562. Data: 2015-09-30 12:02:01
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Aaa - odmawiam czego? A to czlowieczenstwo wiaze sie z posiadaniem ifona? A
    >murzyn z dziczy to juz czlowiekiem nie jest?
    >Tobie sie czlowieczenstwo z bogactwem pomyliło.

    Linka amnesty international oczywiście celowo osrałeś, jako niewygodny?

  • 563. Data: 2015-10-02 22:33:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 września 2015 10:49:45 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    https://drive.google.com/file/d/0B3dBtiXknmjDM1dKUUx
    uejZUNy1nMVprS1pHUFVsZGg0OXVn/view?pli=1

  • 564. Data: 2015-10-03 08:05:08
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 30 września 2015 12:02:07 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Linka amnesty international oczywiście celowo osrałeś, jako niewygodny?

    Co jest linku? Raport ze maja klopoty z powodu wojny - to jest oczywiste bez raportu.
    Czy mamy zamknac tamte kraje na klodke a mieszkancow przyjac do siebie w imie
    milosierdzia? Jak kto malo rozsadny to moze i tak twierdzic.

    Wiec pierwszym i najwazniejszym celem jest przywrocenie tam pokoju i stabilnosci
    gospodarczej. Potem to sobie poradzą bez nas. A teraz trzeba im pomóc rowniez w tych
    obozach.

    A od katolikow sie odstosunkuj - papiez napisal rowniez, co sie skrzetnie pomija bo
    nie daje pretekstow kopac w kk: nadrzędną rolę pełni "prawo do nieemigrowania",
    którego realizacja polega na przyczynianiu się do rozwoju kraju pochodzenia
    uchodźców, niesieniu im pomocy i zapobieganiu masowym migracjom powodowanym przez
    ubóstwo, przemoc i prześladowania.

    Moze slowo "nadrzedna" cos ci powie.

    b.

  • 565. Data: 2015-10-03 08:18:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak na razie to oni sami sobie pomagają uciekając ze swoich krajów. Jak i komu chcesz
    tam pomagać. W Syrii minimum trzy ugrupowania walczą o władze. W Polsce więcej
    ugrupowań w tum momencie walczy o władze i nikt z tego powodu nie ginie. W Syrii
    każde ugrupowanie nie zostało pozostawione same sobie. Wszystkie maja pomoc na
    miejscu. Państwu Islamskiemu pomagają bogate państwa arabskie. Opozycji do rządu
    pomaga USA a Od kilku dni rządowi oficjalnie pomaga Rosja. Komu tam chcialbys
    pomagac, dlaczego i w jaki sposób?

  • 566. Data: 2015-10-03 09:37:10
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 3 października 2015 08:18:29 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Jak na razie to oni sami sobie pomagają uciekając ze swoich krajów. Jak i komu
    chcesz tam pomagać.

    chociazby dofinansowujac te obozy w ktorych siedza

> [...]
    dni rządowi oficjalnie pomaga Rosja. Komu tam chcialbys pomagac, dlaczego i w jaki

    Tam trzeba zaprowadzic pokoj - kto bedzie rzadzil ma niejsze znaczenie byle nie
    mordowal czlonkow innych opcji. Czyli isis odpada, zreszta jego legalnosc jest slaba.
    Tak na pierwszy rzut oka z naszego punktu widzenia nalezaloby poprzec opcje
    amerykanska by nie wzmacniac rosji.
    Ale doktoryzowac sie w temacie polityki zagranicznej mi sie nie usmiecha. Liczylbym
    ze mamy w polsce jakies instytuty doradztwa przy MSZ i tam opisza nasze opcje.

    No ale mamy panstwo w ruinie (nie polske - a panstwo)
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Skandal-wokol
    -PISM-Polityczne-gierki-wewnatrz-PO,wid,17882313,wia
    domosc.html?ticaid=115b19

    i stamtąd sie niewiele dowiemy.

    W kazdym razie bezrozumne przyjmowanie kazdej ilosci imigrantow przeniesie konflikty
    do nas - slabe rozwiazanie.
    Zatem:
    -przyjmujmy rodziny chrzescijanskie (nie dlatego ze nie nalezy pomagac muzulmanom
    tylko dla niech dosc latwo znajdziemy miejsce w parafiach)
    -wykladajmy kase na pomoc uchodzcom w turcji , jordanii itp
    -popierajmy politycznie inicjatywy miedzynarodowe zmierzajace do zakosczenia wojny

    tyle realnie mozemy.

    b.

  • 567. Data: 2015-10-03 09:40:05
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 26 września 2015 10:09:32 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    egocjowala-w-sprawie-uchodzcow-ewa-kopacz

    > Tak myślałem. Chodziłeś do tej samej szkoły co Prezydent Nie Podający Ręki?

    wychodzi ze rzeczywiscie sie pomylilem. Po rządowowemu 6000/60=0.
    Rzad zapowiedzial ze unijne dofinansowanie wezmie do kieszeni "na koszty" a gminy
    które przyjmą imigrantów maja je utrzymac na wlasny koszt. Zero? Nawet mniej niz
    zero...

    b.

  • 568. Data: 2015-10-03 10:29:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Obozy funkcjonują w państwach uznanych za bezpieczne. Nie słychać żeby w nich głód
    panował. Chcesz je dofinansowywac a jednocześnie jesteś przeciwny pomocy Państwu
    Islamskiemu. A w tych obozach jest mnóstwo ludzi z Państwa islamskiego. Cos nie gra w
    Twoim tłumaczeniu. Przyjmowanie tylko chrześcijan jest sprzeczne z polskim prawe. W
    konstytucji mamy zapisane ze w Polsce nie można nikogo dyskryminowac ze wzgledu na
    pochodzenie, płeć religie, orientacje seksualna. Proponujesz selekcje jak na rampie w
    Oświęcimiu? Czym dla Ciebie różni się kobieta w ciąży z dwójka małych dzieci
    uciekającą z Państwa islamskiego przed opozycja i siłami rządowymi od kobiety z
    terenów opanowanych przez opozycje uciekającą przed siłami rządowymi i Państwem
    Islamskim. Czym od tych dwóch kobiet z dziećmi różni się kobieta z terenów na których
    działa legalny rząd i prowadzi wojnę z Państwem Islamskim i opozycja. Wojnę która na
    razie przegrywa. Stwierdziles ze Państwo Islamskie nie jest cacy. Tam gdzie działa
    naturalna religia jest Islam. Innowiercy im zwyczajnie przeszkadzają. Dają im szanse
    na wiarę w jedynego według nich boga. Jak ktoś to oleje ciepłym moczem to dopiero
    wtedy go zabija albo pozwolą żyć jak niewolnikowi. Takie maja reguły w swojej religii
    i nic nikomu do tego. Jeśli by przyjąć ze ludzie zrobili się kumaci wczoraj rano to
    chrześcijaństwo powstało dwadzieścia minut temu a jeszcze cztery minuty temu
    chrześcijanie mordowali ludzi na innych kontynentach jak wprowadzali tam swoja wiarę.
    I robili to może nie na zlecenie Papieży ale za ich przyzwoleniem. Islam z założenia
    jest religia pokoju. Jak Państwo Islamskie planuje tereny na które ma ochotę to wojna
    się skończy. Logika wskazuje ze należy pomagać Państwu Islamskie mu bo daje to
    gwarancje na szybkie zakończenie konfliktu.

  • 569. Data: 2015-10-03 10:56:36
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 3 października 2015 10:29:45 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
> [...]
    Islamskiemu. A w tych obozach jest mnóstwo ludzi z Państwa islamskiego. Cos nie gra w

    co nie gra? To nie sa obozy dla isis, czlonkowie isis jesli tam sa to raczej jako
    agenci.

    >Przyjmowanie tylko chrześcijan jest sprzeczne z polskim prawe. W konstytucji mamy
    zapisane ze w Polsce nie można nikogo dyskryminowac ze wzgledu na pochodzenie, płeć
    religie, orientacje seksualna.

    Zgoda - dlatego panstwo nie moze selekcjonowac. (dygresja:owa dyskryminacja jest
    tematem na szersza dyskusje - byc moze nasza racja stanu powinna obejmosc promowanie
    ludzi z naszego kregu kulturowego, wymagaloby to zmiany prawa oczywiscie. Bo inaczej
    w imie szlachetnych, humanitarnych i demokratycznych zasad przyjmiemy osoby które owe
    zasady mają głeboko w d... a gdy porosna w piórka demokratycznie przegłosują
    wprowadzenie kalifatu i zakonczenie demokracji - czyli takie samobójstowo narodu
    odłozone w czasie)

    Zatem: parafie moga zaprosic kogo chcą. Wiec narzuconą liczbe uchodzcow bysmy
    załatwili migiem. Panstwo ograniczyłoby sie do policzenia przyjętych i przekazania
    tej informacji do UE.

> [...]
    z terenów na których działa legalny rząd i prowadzi wojnę z Państwem Islamskim i

    ładny obrazek, łzwy, rozczuliłem sie. - jak z TVNu. I równie prawdziwy. Bo w duzej
    wiekszoci imigranci to zdrowi faceci. Dla jesnosci: babom z dzieciami trzeba pomagac
    bez stosowania rampy oswiecimskiej.

    >Logika wskazuje ze należy pomagać Państwu Islamskie mu bo daje to gwarancje na
    szybkie zakończenie konfliktu.

    gdyby nie mordowali i uprawiali niewolnictwa to byłoby logiczne. Ale robią. Wiec z
    punktu widzenia cywilizowanego swiata logiczne jest raczej im przeszkadzanie.

    b.

  • 570. Data: 2015-10-04 11:58:07
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 03-10-15 o 10:56, Budyń pisze:
> [...]
    punktu widzenia cywilizowanego swiata logiczne jest raczej im przeszkadzanie.

    To może ja się wypowiem.
    Otóż owszem nie życzę sobie tutaj elementów obcych cywilizacyjnie.
    Mieszkańcy Bliskiego Wschodu, Afryki etc. są elementem cywilizacyjnie
    obcym dla Europy.
    Niech pozostaną w Afryce tam gdzie ich naturalne miejsce.
    Jeżeli nie pozostaną i dalej będą parli na Europę prędzej czy później
    dojdzie do masowych deportacji,a może i gorszych rzeczy.
    Oczywiście po uprzedniej likwidacji lewactwa.

    (Kurwy w rodzaju tałażyszki Środy czy tałażysza Hartmana niech się walą.)