  • 61. Data: 2011-01-11 19:00:14
    Temat: Re: instalacja elektryczna ze sterownikiem - jak podejsc do tematu
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 11 Sty, 19:55, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > No wiec nie "zawsze mamy przy dupie", a malo kto ma.

    Hola hola, pisz za siebie. Niech kazdy napisze (albo przynajmniej
    pomysli i sie zastanowi) do czego aktualnie ma blizej. Jestem pewien
    ze przy laptopie lezy tez telefon :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 62. Data: 2011-01-11 19:00:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > No widzisz - wniosek z tego taki ze jestes internetowym nalogowcem.

    Bledny.

  • 63. Data: 2011-01-11 19:02:01
    Temat: Re: instalacja elektryczna ze sterownikiem - jak podejść do tematu
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Jarek P." <j...@g...com> wrote:
    > [1] - Dla niewiedzących, o czym mówimy - jest to szyb idący przez obie
    > kondygnacje domu, w którym od wewnątrz są zabudowane normalne drabinki
    > kablowe, a na poddaszu połaczony z wnęką na normalnego racka 42U. A
    > zresztą, co mi tam, pochwale się:

    > http://lh3.ggpht.com/_UD9j3sBeSEQ/TDiyZYHJtPI/AAAAAA
    AADSo/B8Fm5M5KcJk/s640/JP100510.jpg
    > http://lh6.ggpht.com/_UD9j3sBeSEQ/TGQ_x1m-G0I/AAAAAA
    AADXc/mG5_W7G7Ksw/s640/JP120728.jpg
    > http://lh3.ggpht.com/_UD9j3sBeSEQ/TGQ_x8uvlUI/AAAAAA
    AADXg/Yeyn9ew3AaM/s640/JP120730.jpg

    O kur... Masz fantazję :)
    O szynoprzewodach w domu nie myślałeś? ;-)

    --
    Bartek

  • 64. Data: 2011-01-11 19:02:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    s.googlegroups.com...

    > Hola hola, pisz za siebie. Niech kazdy napisze (albo przynajmniej
    > pomysli i sie zastanowi) do czego aktualnie ma blizej. Jestem pewien
    > ze przy laptopie lezy tez telefon :)

    Ojejej, jaki slodki manipulancik. To tez Twoja zajebiaszcza wada.

  • 65. Data: 2011-01-11 19:10:52
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 11 Sty, 20:00, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Bledny.

    Kazdy nalogowiec tak mysli :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 66. Data: 2011-01-11 19:35:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Kazdy nalogowiec tak mysli :)

    Nie bronie Ci.

  • 67. Data: 2011-01-11 19:50:52
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    > O kur... Masz fantazję :)

    Raczej zboczenie zawodowe.

    > O szynoprzewodach w domu nie myślałeś? ;-)

    O szynoprzewodach nie, bo nie przewiduję takich poborów. A te drabinki
    miejscami mam pełne :)

    J.

  • 68. Data: 2011-01-12 07:51:04
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Jarek P." <j...@g...com> wrote:

    > Raczej zboczenie zawodowe.

    O mnie też tak mówią, ale mi wystarczył mały rack na strychu, a okablowanie
    idzie w ścianach :)

    --
    Bartek

  • 69. Data: 2011-01-12 10:10:25
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 12 Sty, 08:51, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

    > O mnie też tak mówią, ale mi wystarczył mały rack na strychu, a okablowanie
    > idzie w ścianach :)

    Ja też planowałem mały rack, ale ten mi się trafił gratis, więc
    postanowiłem poszaleć. A żona projektując tą chałupę wykorzystała
    jakiś wynikowy zakątek tworzony przez komin i wewnętrzne ściany nośne
    i wpakowała mi tam i tego racka i szyb kablowy, to co się miałem z
    kobietą sprzeczać? ;-)
    Okablowanie też idzie mi w ścianach, tylko do tego szybu się schodzi
    po prostu, a w samym szybie już po drabinkach idzie. Szyb jest
    centralnie względem domu i w nim mam wszelkie instalacje, również wodę
    i CO, nie jest on też znów tak duży, jak ze zdjęcia by wynikało, ja
    się w nim ledwie ledwie mieszczę, a jestem z tych chudych.

    J.

  • 70. Data: 2011-01-12 10:34:08
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 12-01-2011 o 11:10:25 Jarek P. <j...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > i CO, nie jest on też znów tak duży, jak ze zdjęcia by wynikało, ja
    > się w nim ledwie ledwie mieszczę, a jestem z tych chudych.

    Jeśli okablowanie elektroinstalacyjne może biec w bezpośrednim sąsiedztwie
    komina to chyba miałbym gdzie puścić swoją minimagistralę..

    --
    PZDR
    Shaman