  • 11. Data: 2011-06-03 11:14:16
    Temat: Re: izolacja ław fundamentowych - chyba jest zła
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message
    news:4de8ba7d$0$2438$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wszystko mówił wcześniej ale ja musiałbym stać nad nimi ciągle i pilnować.
    > Rozmawiałem z nimi dziś i zastrzegłem, że jak będą murować ściany
    > fundamentowe to fuga ma być na 1cm (też po radach Kikiego) a on mi na to
    > że murują zwykle na 1,5 cm więc powinno być ok :-)

    A w ogóle pełno zleciało sie wykonawców i wielu z nich pisze ze złej wpli,
    żeby dowalić - jak ci co sie wypowiadają na forum onetu.
    W ogóle ich nie słuchaj.

  • 12. Data: 2011-06-03 11:25:25
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-06-03 13:12, kiki pisze:
    > z plastyfikatorem, bez wapna.

    A co to zmienia?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2011-06-03 11:39:03
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik quent napisał:

    > A co to zmienia?

    Nic - poza tym, że wykonawcy jest łatwiej.

    pzdr.
    rafał

  • 14. Data: 2011-06-03 11:48:32
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "rrr" <r...@o...rrr.pl> wrote in message

    > Nic - poza tym, że wykonawcy jest łatwiej.

    Plastyfikator uszczelniający mam na myśli. W celu takim aby przez fugi
    zmniejszyć ciągnięcie wilgoci.

  • 15. Data: 2011-06-03 12:11:43
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    > A w ogóle pełno zleciało sie wykonawców i wielu z nich pisze ze złej wpli,
    > żeby dowalić - jak ci co sie wypowiadają na forum onetu.

    Kiki, niezręcznie mi to mówić ale ty wiesz ze powinieneś sie leczyć? :) No bo fobie
    związane z brakiem zaufania w innych, a wręcz wiarą w to ze inni chca cie wyłacznie
    złośliwie wydymać to sie chyba leczy?
    A twoje wartościowe rady giną w milionie tych "za-dobrych" które niczego nie
    poprawiają tylko podrażaja inwestycje. Tak jak w przypadku poszerzenia okna u shamana
    - wszyscy mówią jak poszerzyć - kiki: "To by trzeba chyba prościej rozebrać kawałek i
    wstawić nowe nadproże niż
    zabawiać się z podcinaniem"

    b.

  • 16. Data: 2011-06-03 12:25:44
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > żeby dowalić - jak ci co sie wypowiadają na forum onetu.

    > Kiki, niezręcznie mi to mówić ale ty wiesz ze powinieneś sie leczyć? :)

    Ja tylko widzę jak będzie budowana elektrownia atomowa w Polsce. Podobno ma
    być. Jak bedzie jakieś referendum to bedę głosował przeciw.
    Wątpię w to, że będzie dobrze wykonana.
    Po pierwsze będzie generalny wykonawca, który zatrudni 100 małych firemek
    jako swoich podwykonawców tylko w celu takim żeby nie zatrudniać ludzi na
    umowę o pracę. Tutaj jest już pierwszy problem.
    Te małe firemki wam zazbroją, zawibrują i uszczelnią ten reaktor. Inne wam
    pospawają rury, a jeszcze inne to odbiorą :-)

    Życzę szczęścia z korzystania z energii jądrowej :-)

    Autostrady nie mogą zbudować, stadionu, czy kowalskiemu wylać ław - i ci
    sami wezmą się za elektrownie atomowe.

  • 17. Data: 2011-06-03 12:47:28
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 03-06-2011 o 14:11:43 Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Tak jak w przypadku poszerzenia okna u shamana - wszyscy mówią jak
    > poszerzyć - kiki: "To by trzeba chyba prościej rozebrać kawałek i

    Tu chyba akurat nie zauważył na fotce szerokiego nadproża. Co zresztą jest
    dla niego równie dyskwalifikujące - bo przecież sam się tych fotek domaga
    :)

    --
    PZDR
    Shaman

  • 18. Data: 2011-06-03 17:36:03
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 02-06-2011 o 22:15:59 quent <x...@x...com> napisał(a):

    > Czy tak to może zostać? Wykonawca twierdzi, że to będzie przyciśnięte z
    > góry bloczkami betonowymi więc jest dobrze.
    ZAmiast papy lepsza jest taka gruba folia specjalna do tego celu,
    w castoramie mozna kupić, jak juz dałeś pape to zostaw ja a dodaj na górę
    folię i potem juz ją tylko dawaj, folia ma 1mm grubości i jest prawie
    niezniszczalna.
    A papa z czasem traci bitum dlatego jest niezalecana.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 19. Data: 2011-06-05 14:01:28
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 3 Cze, 03:00, "KS" <o...@o...pl> wrote:

    > Mleczko cementowe po dwóch dniach??

    Mam wrazenie ze kikiego betoniarnia oszukala z tymi jego pierwszymi
    lawami i zamiast B25 zrobili B1 ktory mu 2 dni wiazal. Beton jaki ja
    lalem w lawy i stropy byl twardy po max 12h i wtedy moznabylo juz po
    nim chodzic i lac ostrym strumieniem ze szlaucha - nic juz sie nie
    wyplukiwalo :) A z twardego betonu zadne mleczko nie ma prawa
    wyplynac :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 20. Data: 2011-06-06 09:48:02
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-03 19:36, janusz_kk1 pisze:

> [...]
    > niezniszczalna.
    > A papa z czasem traci bitum dlatego jest niezalecana.

    oba materiały przeżyją wieeeele lat. Jednak folię trudniej połączyć z
    innymi materiałami ew. dalszym ciagiem izolacji - np. podpodłogowej.
    Trudniej - nie znaczy że sie nie da.....

    michał