  • Data: 2011-09-16 13:49:58
    Temat: izolacja pozioma fundamentów - 3 warstwy folii
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Izolacja pozioma fundamentów jest u mnie bardzo ważna, ponieważ grunt jest
    bardzo trudny i po deszczu stoi woda bardzo wysoko. Chcę dać 3 warstwy
    folii. Licząc od dołu: pierwsza na spodzie ściany fundamentowej czyli
    standard (zresztą już położona i nie ma co dywagować), druga na wieńcu
    fundamentowym, zaś trzecia byłaby położona już w ścianie zewnętrznej (na
    pustaku z betonu komórkowego, przy czym pierwsza warstwa ściany byłaby
    zrobiona z pustaka o wysokości 12cm czyli połowie standardowego). Druga i
    trzecia warstwa folii będzie ponad poziomem gruntu.

    Co myślicie o takim sposobie położenia folii?

    Majster twierdzi, że pod wieńcem nie można dać folii, ponieważ wieniec musi
    dobrze się związać ze ścianą fundamentową. W przeciwnym razie dałbym folię
    pod wieńcem i na wieńcu.

    Pozdrawiam,
    BWP