    From: "andrzej" <k...@a...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: jak do Was dotrzeć?
    Date: Tue, 23 Nov 2010 08:10:24 +0100

    Witam,

    miałem wczoraj gorącą dyskusję z pewnym predsiębiorcą budowlanym, który
    postanowił stworzyć osobny dział specjalizujący się w budowaniu domków dla
    indywidulanych klientów.
    Tematem dyskusji było, jakie sposoby reklamowania się są najskuteczniejsze i/lub
    oczekiwane przez potencjalnych klientów.
    Człowiek uważał, że najlepszym sposobem będzie postawienie i porozwieszanie w
    szerokiej okolicy (np. na osiedlach) szyldów reklamowych.
    Ja mu sugerowałem bardziej skkorzystanie z różnych internetowych sposobów.
    Moje pytanie to oczywiście żadne badanie skuteczności reklamy, ale jestem ciekaw
    jak Wasi wykonawcy dotarli do Was? Podobał się Wam sposób tego dotarcia? Sami
    też szukaliście? Gdzie?
    Dzięki za meteriał do kolejnej dyskusji.

    --
    andrzej