    From: shaman <g...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: jak przedłużyć kabel przyłącza?
    Date: Wed, 16 Nov 2011 15:21:09 -0800 (PST)

    Cześć, wewnętrzne głosy mówią mi, żeby przenieść rozdzielnicę na inną
    ścianę... pozwoli to na dużo lepsze poprowadzenie przewodów przez
    kondygnacje, niestety musiałbym przedłużyć kabel przyłącza. Jeśli
    dobrze pamiętam kabel to YKY 4x10. Przyłącze jest w piwnicy, z góry
    odrzucam prowizorki, chcę żeby to było zrobione dobrze ale nie chcę
    ciągnąć nowego kabla. Są jakieś mufy albo samowulkanizujące taśmy
    tudzież jeszcze inne wynalazki? Jak się coś takiego wykonuje zgodnie
    ze sztuką?

    PZDR
    Shaman