  • 1. Data: 2011-05-22 11:45:56
    Temat: Drzwi dla pupila (pies/kot)
    Od: "bogart" <b...@o...pl>

    Witam,
    Interesuje mnie sprawa swobodnego wchodzenia i wychodzenia Waszych pupili z
    domu, na przykład na ogródek.
    Jak to macie rozwiązane ? Wady i zalety takich rozwiązań ?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    Pozdrawiam !

    bogart

  • 2. Data: 2011-05-22 16:30:34
    Temat: Re: Drzwi dla pupila (pies/kot)
    Od: "Adam U." <W...@i...pl>

    u mnie sąsiedzie mają coś podobnego jak w filmach amerykańskiech
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=drzwi+dl
    a+kota&category=0&sg=0

    z tym, że mają to duże bo wyłazi przez otwór wilczur:-)

    --
    ---
    uciu

  • 3. Data: 2011-05-22 19:13:25
    Od: "bogart" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Adam U." <W...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://allegro.pl/listing.php/search?string=drzwi+dl
    a+kota&category=0&sg=0

    > z tym, że mają to duże bo wyłazi przez otwór wilczur:-)

    No właśnie, zastanawiałem się również nad takimi, a nawet nad roletkami
    elektrycznymi i stąd moje pytanie o opinie

    bogart

  • 4. Data: 2011-05-23 08:53:38
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 22-05-2011 o 21:13:25 bogart <b...@o...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Adam U." <W...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci
    a+kota&category=0&sg=0

    > No w?a?nie, zastanawia?em sie równie? nad takimi, a nawet nad roletkami
    > elektrycznymi i st?d moje pytanie o opinie

    Znajomi mają od ponad roku coś takiego dla kota.. nie znam osobistej
    opinii rzeczonego kota, ale skoro z nich korzysta to chyba jest
    zadowolony, że nie musi miauczeć i drapać po drzwiach. :) Wcześniej ten
    kot mieszkał ze znajomymi w bloku więc na pewno poczuł różnicę in plus :)

    --
    PZDR
    Shaman