  • 61. Data: 2011-01-11 18:20:58
    Temat: Re: jak zakończyć wykusz pod okapem?
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "adi" <a...@g...com> wrote in message
    news:igi605$pq3$1@news.vectranet.pl...
    > jaki ty jestes pusty, czy słyszałes kiedyś o dwóch takich samych nickach
    > nazwach firm itp? czy tylko patrzysz na swoje głupie interpretacje

    http://www.foonews.info/pl-misc-budowanie/6248429-st
    yropian-fs20-gr-10-cm.html

    To jest twój numer telefony, który ma powiązanie z allegro, twoim mailem,
    gadu-gadu.

    Powiedz no na czarno działasz? Albo działałeś na czarno w szarej strefie? Co
    to za styropian "w dobrej cenie" ? Czemu nie masz teczki jako firma na
    Allegro?

  • 62. Data: 2011-01-11 18:25:35
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > Powiedz no na czarno działasz? Albo działałeś na czarno w szarej strefie?
    > Co to za styropian "w dobrej cenie" ? Czemu nie masz teczki jako firma na
    > Allegro?

    styropian kradziony prosto z twojej budowy , w końcu płacisz paragonami to
    ci się należy, co do nicka na allegro to żyj przeświadczeniem ze to mój
    matole :) a ja ci pokaże conajmniej 4 firmy o tej nazwie we Wrocławiu , a
    poza tym to nie bądź taki dociekliwy bo osiwiejesz, no ale co tu sie dziwić
    złodziej taki jak ty płącący paragonami zawsze szuka innych winnych

  • 63. Data: 2011-01-11 18:28:48
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "adi" <a...@g...com> wrote in message

> [...]
    > poza tym to nie bądź taki dociekliwy bo osiwiejesz, no ale co tu sie
    > dziwić złodziej taki jak ty płącący paragonami zawsze szuka innych

    Ja ci udzielam rekomendacji ujemnej gdyby ktoś chciał brać ciebie pod uwagę
    nawet do prostych prac budowlanych.

  • 64. Data: 2011-01-11 18:31:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Mnie żadne gigahertze nie przechodzą przez stropy, bez względu na
    > ustawioną moc czy zysk anten.

    Bzdura.

  • 65. Data: 2011-01-11 18:31:53
    Od: "adi" <a...@g...com>

    Ja ci udzielam rekomendacji ujemnej gdyby ktoś chciał brać ciebie pod uwagę
    nawet do prostych prac budowlanych. '

    oczywiście znów cała polska cie słucha nasz ty "najmadrzejszy kolego " z
    grupy wszystko wiesz zawsze masz swoją teorię i rację nie będę cię
    uswiadamiał że się mylisz w swoich poszukiwaniach wiec kończe tępą dyskusje
    ale bądź pewien ze jak znó daszkomus głupią rade na tej grupie to zawsze cię
    zanią pojadę pajacu

  • 66. Data: 2011-01-11 18:32:59
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Bzdura.

    A powinny przejść ?

  • 67. Data: 2011-01-11 18:38:14
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 11 Sty, 19:32, "kiki" <k...@k...net> wrote:
    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > A powinny przej ?

    2,4 przez strop jako tako przechodzi (pewnie zalezy od jego grubosci).
    Przez dwa (po 14cm kazdy) u mnie juz nie. A 5Ghz to juz wcale nie
    przechodzi bo to wrazliwe na przeszkody cholerstwo. U mnie wystarczy
    jeden WAP na wiekszosc domu - na parterze :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 68. Data: 2011-01-11 18:39:47
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "adi" <a...@g...com> wrote in message

> [...]
    > uswiadamiał że się mylisz w swoich poszukiwaniach wiec kończe tępą
    > dyskusje ale bądź pewien ze jak znó daszkomus głupią rade na tej grupie to

    Ja się zastanawiam czy ty prowadzisz legalnie zarejestrowaną działalność
    gospodarczą. Jak to jest z tobą?

  • 69. Data: 2011-01-11 18:42:13
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > A powinny przejść ?

    Oczywiscie, i jeszcze moze kilka scian po drodze zaliczyc. Mam jednego
    routera chwyta w calym domu i na calej dzialce. Ale bzdura jest tez
    myslenie, ze skoro bezprzewodowo to musza byc gigahertze.

  • 70. Data: 2011-01-11 18:42:35
    Od: "adi" <a...@g...com>

    Ja się zastanawiam czy ty prowadzisz legalnie zarejestrowaną działalność
    gospodarczą. Jak to jest z tobą?

    przecież ty wiesz najlepiej więc sobie odpowiedz czym się zajmuje i na
    jakiej zasadzie,zawsze masz na wszystko odpowiedz a teraz musisz pytac
    mądralo?